Ojciec moralny wzór załącz pić pomóżcie.

następny post »
From: "Mariner" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Ojciec moralny wzór załącz pić pomóżcie.
Date: Sat, 16 Nov 2002 16:07:34 +0100

Cześć Wszystkim,
szukam pomocy i może ktoś z Was mnie na nią naprowadzi.

Mam 31 lat jestem żonaty, dawno nie mieszkam z rodzicami. Mieszka z Nimi mój
młodzy o 10 lat brat. Ojciec 3 lata temu przeszedł na emeryturę, ma 65 lat
wyższe wykształcenie, od lat na kierowniczych stanowiskach. Jest poważnie
chory na serce, po cichym zawale. Od dwóch lat może na poprawę krążenia i
lepsze samopoczucie wypijał wieczoremkieliszek wódki, to mu pomagało,
rozluźniało. Nigdy wcześniej nie pił żadnego alkoholu, jedynie na rodzinnych
spotkaniach, nigdy nie widziałem ojca pijanego. Od 2 tygodni jest codziennie
pijany, nie w trupa, ale chwieje się, bełkoce, po alkoholu ma pretensje do
matki o jakieś sytuacje mające miejsce 30-35 lat temu. Myśli stale o
śmierci, kazał bratu pisać testament, w której żąda kremacji aby nie
sprawiać kłopotu rodzinie. Totalna utrata sensu życia i poczucia własnej
wartości. Rano wychodzi gdzieś do sklepu, kupuje ćwiartkę wódki, pije po
kryjomu. Zatacza się, boimy się że coś mu się stanie poza domem, nikt mu nie
pomorze, ludzie będą myśleli, że pijak i przejdą obok.

Nie wiemy co robić, tłumaczenie, proszenie, blaganie nic nie dało. Ojciec
jest przeciwko lekarzom, w szpitalu załamie się całkowicie, CO ROBIĆ? BŁAGAM
jeśli macie rady, spotkaliście się z taką sytuacją, piszcie, za każdą pomoc
pozostanę wdzięczny.

m...@p...onet.pl

Michał