Ojojoj

1. Data: 2016-09-30 18:49:21

Temat: Ojojoj
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak właśnie dyskusje na grupie z ostatniego tygodnia dobitnie
pokazują, co i na jaki temat mają do powiedzenia lemmingi gdy im
politycznego przeciwnika zabraknie :P

Dębska

2. Data: 2016-10-01 13:06:25

Temat: Re: Ojojoj
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2016 o 18:49, Przemysław Dębski pisze:
> I tak właśnie dyskusje na grupie z ostatniego tygodnia dobitnie
> pokazują, co i na jaki temat mają do powiedzenia lemmingi gdy im
> politycznego przeciwnika zabraknie :P
>
> Dębska
A co, leki wam zmieniają czy nie płacą już za trollowanie na Usenecie?

3. Data: 2016-10-01 14:20:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2016 o 18:49, Przemysław Dębski pisze:
> I tak właśnie dyskusje na grupie z ostatniego tygodnia dobitnie
> pokazują, co i na jaki temat mają do powiedzenia lemmingi gdy im
> politycznego przeciwnika zabraknie :P

NTG

Ewa

4. Data: 2016-10-01 17:28:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-01 o 13:06, CookieM pisze:

> A co, leki wam zmieniają czy nie płacą już za trollowanie na Usenecie?

W sensie że oni, tak?

Dębska

5. Data: 2016-10-01 18:24:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-01 o 14:20, FEniks pisze:

> NTG

Tak, wiem, są uczucia silniejsze niż foch ;)

Dębska

6. Data: 2016-10-01 20:01:21

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Tak, wiem, są uczucia silniejsze niż foch ;)

No, fochów żeś jest znany powszechnie.

7. Data: 2016-10-01 20:16:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG

pl.rec.paranoja

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

8. Data: 2016-10-01 21:20:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-01 o 20:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-01 14:20, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> pl.rec.paranoja

Sybir

Dębska

9. Data: 2016-10-01 21:33:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-01 21:20, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Sybir

Alaska. Przystanek.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

10. Data: 2016-10-01 21:34:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2016 o 20:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-01 14:20, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> pl.rec.paranoja

pl.misc.pomazańcy

Ewa

Wszyscy powinni osiągnąć Absolut.
16.09 zmarł o. Amorth -papieski egzorcysta
Polonia powitała Dudę
Po 25 latach indoktrynacji ludobójczej religii
"Nowa" moralność ekonomiczna liberolewicy? He he hę?