Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

41. Data: 2020-03-28 00:59:01

Temat: Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-26 07:48, Kviat wrote:

> [...]
>
> To ja jednak podziękuję za taką "kulturę".
> Moim zdaniem, ochrona pedofilów i przenoszenie ich z parafii do parafii
> leży sporo daleko od kultury. Nie wspominając o takich drobiazgach,
> obiektywnie nawet zabawnych, jak wypędzanie diabła z książek czy
> zabawek. I mniej zabawnych, jak szczucie ludzi na innych ludzi, np. na
> ateistów, ludzi o innej narodowości, czy ludzi o innej orientacji
> seksualnej. O wyłudzaniu kasy z litości nie wspomnę.

> Masz rację. Normalni ludzie próbują ten proces zawrócić, żeby
> powstrzymać w kościele produkcję bezmyślnych fanatyków.

Kompletnie nie rozumiesz znaczenia filozofii chrzescijanskiej a w
szczegolnosci katolicyzmu, w rozwoju cywilizacji, z ktorej dorobku
korzystasz...
Juz to kiedys tlumaczylem na przykladzie katedr i lepianek z blota i
wielbladziego gowna.

//jestes niepoprawnym ignorantem, czy bezrefleksyjnie powtarzasz czyjes
wypowiedzi...?

42. Data: 2020-03-28 01:20:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-26 07:53, Kviat wrote:
> [...]
ralizacja-destabilizacja-i-kryzys-rosyjska-wojna-hyb
rydowa-przeciwko-zachodowi/

iote-7-przykazan-rosyjskiej-wojny-informacyjnej/

> O tobie nawet napisali wprost, a nie mimochodem. I to przynajmniej w
> kilku punktach:
>
> ,,Kłamstwo musi być tak rażące, że gdy ludzie w to uwierzą, konsekwencje
> będą całkowicie katastrofalne".
>
> ,,Byli są tacy idioci, którzy nie zauważyli oczywistych rzeczy. I byli
> bardzo, bardzo pomocni".
>
> ,,Nawet jeśli prawda jest oczywista, zaprzeczaj wszystkiemu".
>
> ,,Agresywnie nalegają na swoje kłamstwa, ponieważ rozumieją, że okres
> naszej uwagi jest bardzo krótki".
>
> No pasuje jak ulał. Do kilku innych grupowiczów również.

Ale, zauwaz dla kogo, (i przez kogo), zostaly opracowene te wytyczne...?

https://www.rodaknet.com/ksiazka_golicyn_nowe_klamst
wa_w_miejsce%20starych.pdf

43. Data: 2020-03-28 02:02:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-26 12:44, m...@g...com wrote:

> [...]
> Przezciez cos takiego mu siem w glowie nie zmiesci ;P
> Daremny trud. Moze choc pali epapieroski.

Wydaje sie, ze jednak bardzo lubi takich silnych zdecydowanych chlopcow,
z wydatnymi czolami i gleboko osadzonymi nosami...

https://m.natemat.pl/607014a9bfd2c93cf022c55e8557fe6
9,1024,0,0,0.jpg

44. Data: 2020-03-28 02:05:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 01:00:07 UTC+1 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> wielbladziego gowna.
>
> //jestes niepoprawnym ignorantem, czy bezrefleksyjnie powtarzasz czyjes

Że klasycznie wejdę między wódkę a zakąskę:
Katedry są piękne, ale dla naszej cywilizacji ważniejsza jest broń palna, papier,
druk i kompas, a te pochodzą z Państwa Środka.

45. Data: 2020-03-28 02:06:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 02:02, Izaura wrote:

> [...]
>>

> Wydaje sie, ze jednak bardzo lubi takich silnych zdecydowanych chlopcow,
> z wydatnymi czolami i gleboko osadzonymi nosami...

//bo i po co trzymala by 20 lat takie zdjecie w albumie rodzinnym...?

46. Data: 2020-03-28 02:23:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-27 23:06, XL wrote:
> [...]
ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863

/2667029 Proszę

> Gorzy, jeśli jest odwrotnie - tzn. że ZABIJA TYCH ZE ŚLEPAKAMI ??

i tak to wlasnie wyglada...!

Gdy w czasach oswiecenia, ludzie odwrocili sie od Boga i zaczeli
rozdzielac boskie od ziemskiegi i uzywac zycia, pojawil sie syfilis,
ktory sklonil na powrot do refleksji. W latach 60-dziesiatych minionego
stulecia, gdy syfilis opanowano antybiotykami i rozpoczela sie nastepna
faza niszczenia duchowosci czlowieka, calkiem niewinne bialko z jakiegos
nieznanego powodu zmutowalo i pojawil sie HIV. Teraz ta obecna epidemia
wydaje sie byc rowniez reakcja obronna Wszechswiata.

47. Data: 2020-03-28 02:32:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 02:24:32 UTC+1 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
> nieznanego powodu zmutowalo i pojawil sie HIV. Teraz ta obecna epidemia
> wydaje sie byc rowniez reakcja obronna Wszechswiata.

Ciekawe przed czym? Bo na pewno nie przed rozbujaną seksualnością.
Mam nadzieję, że nie przed osobliwością techniczną.

48. Data: 2020-03-28 03:16:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 02:05, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Że klasycznie wejdę między wódkę a zakąskę:
> Katedry są piękne, ale dla naszej cywilizacji ważniejsza jest broń palna, papier,
druk i kompas, a te pochodzą z Państwa Środka.

i wywiad...

https://www.youtube.com/watch?v=4jgZGPFMsv0

49. Data: 2020-03-28 03:22:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 03:16, Izaura wrote:

> i wywiad...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=4jgZGPFMsv0

i ciekawie mogla by sie potoczyc historia swiata, gdyby w XV wieku, taka
chinska armada przybyla do Europy... do Hiszpani, albo Portugalii?

https://www.techpedia.pl/index.php?str=tp&no=30116

50. Data: 2020-03-28 03:40:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 03:23:53 UTC+1 użytkownik Izaura napisał:

> i ciekawie mogla by sie potoczyc historia swiata, gdyby w XV wieku, taka
> chinska armada przybyla do Europy... do Hiszpani, albo Portugalii?
>
> https://www.techpedia.pl/index.php?str=tp&no=30116

Podobno przybyła, nawet do Italii, podczas drugiej wyprawy dookoła świata (1434
e.v.). Ale cesarz ni z gruszki ni z pietruszki wysłał wiadomości (czym? umyślnym?
gołębiem?), które kazały jej odpływać jak najprędzej i nigdy nie wracać. Po drodze
zniszczyć zaś nordyckie kolonie na Grenlandii i Winlandii, po czym rozwiązał flotę.
Czego się bał? I dlaczego z europejskich kronik usunięto wszystkie wzmianki o
armadzie Hadżi Mahmuda (Zheng He)?

Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency
Permanentna peuzajonca pandemia? KOniec Swiata![JakiZnamy?] i Nowy "Wspanialy" Swiat?
Jesteśmy na wczasach...