Okap amica- co sadzicie?

1. Data: 2003-04-12 17:05:59

Temat: Okap amica- co sadzicie?
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi dokladnie o model:
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=OS6W&cID=28

Niestety nie bede miala mozliwosci podlaczenia wyciagu wiec bedzie dzialal
jedynie jako pochlaniacz.
Czy ten okap to dobry wybor?
Nie ukrywam ze cena ma duze znaczenie w tym wypadku
Kolor bialy ze wzgledu na to ze kuchenka (tez amica) jest biala.

Kropelka

1. Data: 2003-04-14 09:04:12

Temat: Re: Okap amica- co sadzicie?
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b79h29$op2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Nie ukrywam ze cena ma duze znaczenie w tym wypadku
> Kolor bialy ze wzgledu na to ze kuchenka (tez amica) jest biala.

Hmm,
My zdecydowalismy sie na Gamma
http://www.gamma-severin.com.pl/Produkty/Okapy/okapy
.htm
Moze ciut drozsze ale lepsze wrazenie sprawiaja - solidniej wykonanych.
I nie wiem jak Amica ale Gamma maja 24mies. gwarancji.Jesli nie bedziesz
wyciagu kominowego miala to w zasadzie chyba jest ok.

mag.

1. Data: 2003-04-14 14:04:31

Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez kupilam Amice. Dlugo sie zastanawialam, ale sprzedawca przekonal
mnie, ze jezeli nie jest podlaczony do komina, to tak naprawde oprócz Ardo
reprezentuja ten sam standard, wiec mozna kierowac sie wygladem i cena:)
Natomiast uprzedzil, ze po podlaczeniu do komina Amica sprawuje sie ciut
gorzej niz np. Whirlpool.
Pozdrawiam
Aneczka

1. Data: 2003-04-14 19:18:19

Od: "BK" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co m wiadomo po wielu rozmowach ze sprzedawcami, to w pierwszym rzędzie
powinnaś się kierować powierzchnią jaką potrzebujesz do wentylacji.
Gdy wydajność okapu nie będzie dosotowana do kubatury pomieszczenia to podczas
gotowania, a szczególnie smażenia (np. ryby) zapachy dłuższy czas będą utrzymywały
sie w pomieszczeniu (zwłaszcza, gdy jest to aneks kuchenny). O dokładne parametry do
sklepu a, jesli nie to placówkach , które sprzedają urządzenia klimatyzacyjne na
pewnp takiej fachowej informacji Ci udzielą.
Pozdr/Bohdan

1. Data: 2003-04-15 09:52:58

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BK" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
[...]

Rozumiem.Wlasnie dlatego wybralam ten (mimo ze inne byly ladniejsze
wizualnie). Ten ma moc pochlaniacza 260m3/h. Z tych co ogladalam (roznych
firm) i w tej granicy cenowej okapy mialy co najwyzej 280m3/h a to juz zadna
roznica. Takie majace wartosci powyzej 400 mialy ceny kilkakrotnie wyzsze.
Mam nadzieje ze ten nam wystarczy:-) Na szczescie kuchnie bedziemy mieli
osobno (nie w aneksie).
Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2003-04-23 07:47:00

Od: "tt" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał(a):

Ja kupiłem taki:
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=OSE6954W&cID=2
8
Ciągnie jak dobry odkurzacz i nie jest głośny.
Jest trochę droższy, ale napisz na priv to dam
Ci adres hurtowni, gdzie kupisz ok. 60PLN taniej.
Może Ci się nie podobać (za gruby), ale taki
cienias jak wybrałaś będzie słabiutki.
T.

uslugi remontowe malowania ,tapetowania
Parkiet egzotyczny 22mm ? W-wa