Okna Urzedowski ?

1. Data: 2002-08-20 07:31:31

Temat: Okna Urzedowski ?
Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos mial doczynienia z oknami "Urzedowski". Prosze o opinie na
temat produktów tej firmy.

Pozdrawiam
Marcin Majewski

Marcin Majewski

1. Data: 2002-08-20 07:48:11

Temat: Re: Okna Urzedowski ?
Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Czy ktos mial doczynienia z oknami "Urzedowski". Prosze o opinie na
> temat produktów tej firmy.

Hej!
Polecam. U mego ojca - wszystkie okna. Mają już po 9-10 lat. Po tym czasie
trzeba będzie miejscami odnowić powłokę lakieru na zewnątrz, nad parapetami.
Okna były kupowane tylko jako zagruntowane (zwykła sosna). Malowaliśmy sami
pędzlami, dobrym lakierem lazurującym polecanym przez Urzędowskiego.
Wewnątrz bez zarzutu. Okucia, uszczelki, precyzja otwierania i zamykania bez
zarzutu. U siebie kupiłem plastiki - tylko dlatego, że nie było mnie stać na
Urzędowskiego (miałem nietypowe otwory i za specjalne zamówienie zaśpiewali
mi cenę o 30% wyższą). Za to wszystkie drzwi mam od Urzędowskiego.
Generalnie polecam. Poza tym wszystkim swego czasu naprawiałem w zakładzie w
Ziębicach automatykę maszyny (czopiarki) i pooglądałem sobie ich park
maszynowy. Muszę przyznać, że szczęka mi spadła nisko i długo nie mogłem
pozbierać jej z podłogi :). XXI wiek.

Pozdrawiam Jarek

1. Data: 2002-08-20 08:42:43

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
.
: Witam,
: Czy ktos mial doczynienia z oknami "Urzedowski". Prosze o opinie na
: temat produktów tej firmy.

To ja dla równowagi napiszę coś nieprzychylnego. Ceny mają jedne z
najwyższych (wysyłałem wykaz okien do wielu firm), choć pytałem akurat
o okna standardowe. Może źle trafiłem, ale w kilku punktach sprzedaży
ich okien potraktowali mnie jak natręta, chcąc się mnie jak
najszybciej pozbyć (cytat: 'nie zrobię panu teraz wyceny, bo mam
przerwę'). Na zapytanie wysłane na znaleziony adres email w ogóle nikt
się nie odezwał.
Może 9-10 lat temu rzeczywiście wyróżniali się bardzo na plus, byli
jednymi z pierwszych porządnych producentów stolarki drewnianej, ale
teraz firm jest multum, wiele z nich ma równie dobry park maszynowy,
ceny często niższe przy podobnej jakości, no i milszą obsługę, która
nie ma much w nosie.
Yann

1. Data: 2002-08-20 14:48:27

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.
> Witam,
> Czy ktos mial doczynienia z oknami "Urzedowski". Prosze o opinie na

Przymierzałem się do okien tej firmy, ale nie zachwyciła mnie jakość
wykonania. Wydaje mi się, że robią z niedosuszonego drewna.

Pozdrawiam
Antoni Broniak

1. Data: 2002-08-21 14:28:43

Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo starannie wybierałam okna do swojego domu, porównując oferty
kilkunastu firm. Urzędowski w końcu odpadł, ze względu na dwie sprawy - po
pierwsze przy dokładnych oględzianch widać małe niedoróbki (nierówno nałożony
silikon, niedokładnie schodzące się naroża), a małe niedoróbki mogą oznaczać
istnienie większych, których może nie być widać na pierwszy rzut oka. W
dodatku były to niedoróbki na oknach ekspozycyjnych, czyli z założenia
popisowych. Zawsze zakładam, że przeciętna jest niższa.
Po drugie - każda drobna zmiana w oknie (np. szprosy, na których mi zależało,
szyby P2) to już wejście w nietypówkę, która u nich wychodzi drogo, mimo, że
ceny podstawowe nie są bardzo wysokie.

W końcu wybrałam okna firmy Milewski http://www.milewski.cz.pl/

Przekonali mnie i jakością i faktem, że moje zmiany nie były tak drogo
wyceniane.

Brałam po uwagę jeszcze firmę Igies http://www.igies.pl

ale przy podobnej jakości jak Milewski ceny mieli wyższe i dłużej trzeba było
czekać.

Generalnie - polecam raczej szukanie tych nie największych, ale nowoczesnych
prywatnych firm w Twoim regionie. Im większa firma, tym jakość przeciętnego
wyrobu bardziej odbiega od ideału i tym droższe są wszelkie zmiany. Taki
Stolbud itp. to już zupełna tragedia, zwłaszcza za tę cenę.

Jakbyś chciał więcej szczegółów, pytaj

Natalia

1. Data: 2002-08-21 14:48:44

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
: W końcu wybrałam okna firmy Milewski http://www.milewski.cz.pl/

O Milewskim był artykuł w zeszłej Polityce (nr 33), sam chciałem u
nich kupować, ale zrezygnowałem.
Yann

1. Data: 2002-08-21 14:49:44

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najszybciej pozbyć (cytat: 'nie zrobię panu teraz wyceny, bo mam
> przerwę'). Na zapytanie wysłane na znaleziony adres email w ogóle nikt

potwierdzam,
W zeszlym roku firma w ktorej pracuje wymianiala okna w budynku i gdy
poprosilismy o wycene u urzskiego to nie dosc ze jej nie przyslali to
jeszcze do tego nie raczyli nawet odpisac na pismo z ponagleniem.
Przy probie telefonicznego zalatawienia sprawy zbyli mnie ze oni to maja
teraz wieksze zamowienia i ze na wycene trzeba bwedzie 1-2 tygodnie
poczekac.
dodam ze chodzilo o wymiane 6 kompletow okien.

Pozdr. mag.

1. Data: 2002-08-21 16:21:22

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 16:48:44 +0200, "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl>
wrote:

> [...]
>: W końcu wybrałam okna firmy Milewski http://www.milewski.cz.pl/
>
>O Milewskim był artykuł w zeszłej Polityce (nr 33), sam chciałem u

O Milewskim czy Majewskim ?

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-08-22 06:03:11

Od: "Jar" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Milewskim był artykuł w zeszłej Polityce (nr 33), sam chciałem u nich kupować,
ale
zrezygnowałem.
A co tam takiego napisali co Ciebie zraziło do tego producenta ...?

1. Data: 2002-08-22 06:44:31

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkimm za opinie. Z tego co piszecie to Urzedowski odpada.
Szukam dalej mam jeszcze duzo czasu na szczescie. U mnie w okolicach nie ma
niestety producentow okien drewnianych takze koniecznie zainteresuje sie
wytwornia "Milewski".
Co do ostatniej polityki to pisali o Majewskim (zbieznosc nazwisk zupelnie
przypadkowa :) ).

Pozdrawiam
Marcin Majewski

Sprzedam domowe SOLARIA do opalania.