Okna plastikowe cz2

1. Data: 2006-01-22 10:04:44

Temat: Okna plastikowe cz2
Od: "Jater" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu pisalem o oknach od ktorych "ciagnie" i zwalalem wine na
okna. Sugestie na grupie byly rozne.
Jednak sadzac po tym co teraz sie dzieje to musi byc wina okien. Przyszly
mrozy i co....na dole szyby od wewnatrz mieszkania lod na dlugosci 2 cm!!!!
Termometr przylozony do szyby pokazuje caly czas kolo 0!!! W drugim pokoju
mam rozpadajace sie stare i wypaczone okna drewnianiae ale takie cuda sie
nie dzieja. Czy ktos mial podobne problemy?? Czy mozliwa jest wymiana samych
skrzydel okiennych?? Pokoj mam juz zabudowany i wymiana teraz calych okien
nie wchodzi w gre bez demolki pokoju a niemam zamiaru jej robic. Co wogole z
tym zrobic. W zyciu nie spotkalem tak dennych okien jak te. A maja 2 lata!!
Wszelkie sugestiemile widziane.

2. Data: 2006-01-22 10:28:20

Temat: Re: Okna plastikowe cz2
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jater" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Jednak sadzac po tym co teraz sie dzieje to musi byc wina okien. Przyszly
> mrozy i co....na dole szyby od wewnatrz mieszkania lod na dlugosci 2

Moje mają 5 lat. Dotąd były IDEALNE. Od dwóch dni mam to samo co TY - lód na
wszystkich oknach. Im dalej od grzejnika tym gorzej. I gorzej jest przy
opuszczonych roletach.
Ale...
2 tygodnie temu byli u mnie ludzi od wymiany drzwi (po włamaniu zresztą:().
Przy okazji powiedzieli, że plastikowe okna należy co najmniej raz na 2 lata
poddać konserwacji - czyli wezwać ekipę, która podokręca, co trzeba,
sprawdzi szczelność itp. My tego nie robiliśmy, ale chyba trzeba będzie.
Teraz to byle te mrozy przetrwać.
Anka

3. Data: 2006-01-22 19:23:37

Od: "Zbyszek" <z...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

to wszystko normalne, bo okna są szczelne, a punkt roszenia wypada na
szybie, przy mrozach rzedu -20 tmp. za szybą wypada 0. Jak to zmienić:
-wietrzyć ! poprawić obieg powietrza
- więcej grzać
Nieco lepsze wyniki dają okna grubsze, z grubszymi szybaki, ale i dla tych
są jakieś granice.
A co do wiania: czy jeśtes pewny, że to nie od okna, ale od
parapetu/łaczenia nie wieje ?
Z.

4. Data: 2006-01-24 12:11:57

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mrozy i co....na dole szyby od wewnatrz mieszkania lod na dlugosci 2
> cm!!!!

Mam to samo.

Nie przejmuj się.

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2006-01-24 12:53:06

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam to samo.
>
> Nie przejmuj się.
>
> Pozdrawiam

i ja również

jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
darmowy program do projektowania mieszkania?
Piekarniki el. Indesit- bardzo proszę o opinie
Może ktos ma piekarnik el. INDESIT - proszę o opinie