wkład kominkowy Zuzia ma ktos?

1. Data: 2006-01-22 10:32:36

Temat: wkład kominkowy Zuzia ma ktos?
Od: "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie sprawuje?

2. Data: 2006-01-23 09:25:38

Temat: Re: wkład kominkowy Zuzia ma ktos?
Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> napisał w wiadomości
news:dqvn0q$6ad$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jak sie sprawuje?
> pozdrawiam

Mam od kilku miesięcy, ale palę sporadycznie.
Wszystko jest w porządku - grzeje :-)
Wykonanie mi odpowiada, chociaż np. gałka do popielnika mogła by być jakoś
lepiej pomyślana.
Ogólnie jestem zadowolony.

Pozdrawiam
Mariusz

3. Data: 2006-01-23 16:47:01

Od: Questato <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-22 11:32, Użytkownik Gosi@ napisał:
> jak sie sprawuje?

Spalanie OK - sporo zależy od komina
Nagrzewa też super - u mnie stoi jeszcze nie całkiem obudowany.
Jest parę wad ale do usunięcia :-)
trochę zle zrobiona rączka od otwierania szybra jest z metalu i
mocno się nagrzewa (jest na gwińcie można zmienić na inną), zawadza
też o drzwiczki w czasie ich otwierania (moze tak ma być, dzięki
temu szyber otwiera się na max i dym ucieka w komin a nie na
pomieszczenie) - zamiana na inną też pomaga.
nie ma możliwości wyrzucenia popiołu bez otworzenia drzwi - przy
ciągłym paleniu to trochę kłopotliwe - za to trudniej jest
wyciągnąć tą szufladę np. dziecku.
zamykanie i otwieranie dopływu powietrza wymaga kucania rączkę
zasłaniają drzwiczki a robienie tego "na macanego" może popażyc
jest na gwińcie można zmienić.
U mnie powykręcały się jeszcze sruby trzymające drzwczki
(szczęście, że szyba się nie zbiła) i sruba trzymająca rączkę od
drzwiczek - na dzien dobry trzeba je dokręcić.

Pozdrawiam
Tomek

4. Data: 2006-01-23 23:13:50

Od: "Gosi@" <qmg@NO_SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Questato" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> U mnie powykręcały się jeszcze sruby trzymające drzwczki (szczęście, że
> szyba się nie zbiła) i sruba trzymająca rączkę od drzwiczek - na dzien

witam
dzieki za praktyczne informacje... od kiedy jestes uzytkownikiem "zuzi"
;-)...

5. Data: 2006-01-23 23:39:13

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Questato napisał(a):

> trochę zle zrobiona rączka od otwierania szybra jest z metalu i mocno
> się nagrzewa (jest na gwińcie można zmienić na inną),

u nas to samo :-)

> zamykanie i otwieranie dopływu powietrza wymaga kucania rączkę
> zasłaniają drzwiczki a robienie tego "na macanego" może popażyc jest na

u nas dodatkowo tak jakby opadly troche drzwiczki bo przy zamykaniu ich
trzeba druga reka troszeczke przycisnac w dol raczke od szuflady bo zawadza

> U mnie powykręcały się jeszcze sruby trzymające drzwczki (szczęście, że
> szyba się nie zbiła)

ooo temu to sie musze przyjzec, z tego co pamietam to tam jest jakis
maly ampulowy potrzebny

ogolnie dobrze sie sprawuje, uzywany sporadycznie, mamy go pol roku

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

6. Data: 2006-01-24 04:21:10

Od: Questato <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-24 00:13, Użytkownik Gosi@ napisał:

> witam
> dzieki za praktyczne informacje... od kiedy jestes uzytkownikiem "zuzi"
> ;-)...

już dwa lata a palę czym popadnie zwłaszcza na początku jeszcze w
trakcie budowy deski po szalunkach, patyki i co tam drewnianego
wpadło w ręce - dom z przeniesienia drewniany więc trochę tego było.

Pozdrawiam
Tomek

7. Data: 2006-01-24 04:25:38

Od: Questato <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-24 00:39, Użytkownik Andrzej Seneczko napisał:

> u nas dodatkowo tak jakby opadly troche drzwiczki bo przy zamykaniu ich
> trzeba druga reka troszeczke przycisnac w dol raczke od szuflady bo zawadza

To nie drzwiczki opadły tylko wygieła się rączka od szuflady
myślałem, że "załatwiłem" to w czasie transportu bo miałem podobnie
parę puknięć młotkiem załatwiło sprawę :-)

> ooo temu to sie musze przyjzec, z tego co pamietam to tam jest jakis
> maly ampulowy potrzebny

Dokładnie - na szczęście wszędzie taki sam

Tomek

Okna plastikowe cz2
jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
darmowy program do projektowania mieszkania?
Piekarniki el. Indesit- bardzo proszę o opinie