daewoo K15U7FL

1. Data: 2006-01-22 11:59:08

Temat: daewoo K15U7FL
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupić telewizorek 15" z płaskim ekranem za 350zł (hipermarket daje
2 lata gw.) Powiedzcie mi czy telewizory tej marki są godne polecenia.Chodzi
mi czy nie psują się często.
Pozdrawiam
Peter

2. Data: 2006-01-23 20:01:54

Temat: Re: daewoo K15U7FL
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&B napisal(a):

> [...]
> daje 2 lata gw.) Powiedzcie mi czy telewizory tej marki są godne
> polecenia.Chodzi mi czy nie psują się często.
Ja mam daeowoo od 3 miesięcy - na razie się jeszcze nie zepsuł ;)
Oczywiście bez problemów się nie obyło, wymienialiśmy telewizor 3 razy, a i
ten który ostatecznie został ideałem nie jest: 2 pierwsze miały
"świerszcza" - po wyłączeniu potrafił (kineskop??) cykać do rana, poza tym
drugi miał cos z obrazem, ten który został ma dość głośny tranformator:))
Wymienialibyśmy pewnie dalej, ale w sklepie tylko trzy były :))
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******

wkład kominkowy Zuzia ma ktos?
Okna plastikowe cz2
jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
darmowy program do projektowania mieszkania?