On Clinik

1. Data: 2002-11-29 08:12:24

Temat: On Clinik
Od: "Sloneczko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!
Czy ktoś leczył się może na hemoroidy w klinice On Clinic Przy
Małszałkowskiej??
Chciałabym poznać Wasze opinie gdyż zastanawiam się czy nie podjąć tam
leczenia no i jak to wyglądało w kwestii finansowej bo jak narazie troche
przeraza mnie tam ceny
Sloneczko

2. Data: 2002-11-29 17:11:03

Temat: Re: On Clinik
Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

leczenie takie samo jak na kase chorych, te same metody, srodki lekarstwa
tylko trzeba za nie zaplacic, mimo bardzo wielu reklam wmawiajacych ludziom
niestworzone historie, nic tam nie ma godnego uwagi,
mb

3. Data: 2002-11-29 20:23:34

Od: "Sloneczko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie polega nam na tym ze najpierw na guzki zaklada sie gumki dodatkowo
dziala sie promieniami podczerwieni a pozniej wspomaganie
farmakologiczne.Nie wiem dokladnie w jakiej kolejnosci wydaje mi sie
najpierw gumki ( na jeden guzek okolo 4, 5 razy), potem promieniami a na
koncu wspomaganie farmakologiczne.
Zainteresowalam sie ta klinika ze chcialabym raz na zarsze pozbyc sie tej
dolegliwosci a niestety jesli chodzi o lekarzy panstwowo to jakies 2 lata
lekarka przepisala mi czopki w sumie guzek nie zniknal ale zniknely
uporczywe objawy
pozniej kiedy problem odnowil sie obecnie teraz lekarka jedynie co moze mi
dac to czopki ktore mozna kupic bez recepty plus skierowanie do hirurga
ktory zobacz czy nie nadaje sie juz do operacji. Ogolnie lekarze (
panstowow ) przekonali mnie ze tego sie nie leczy chyba ze juz naprawde jest
zle wtedy idzie sie na operacje i tak sobie zylam w nieswiadomosci przez
jakies 2 lata . Wiec jakos trudno mi w to uwierzyc ze jesli chodzi o kase
chorych to ktos panstwowo wyleczy mi ta dolegliwosc. dlatego chcialam poznac
zdanie osoby ktora leczyla sie na hemoroidy panstwowo lub prywatnie.
bo mam teraz istny metlik w glowie czy isc prywatnie gdzie lekarze
przynajmniej tak mowia gwarantuja wyleczenie czy chodzic panstwowo i w koncu
trafic pod skalpel.
Sloneczko
Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ludziom
> niestworzone historie, nic tam nie ma godnego uwagi,

Lepik pod parkietem - ZDROWIE
RZS a ciąża
testy any-hiv
Pytania na specjalizację - stomatologia