On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

111. Data: 2004-09-24 16:58:10

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 17:00:09 +0200, na pl.soc.rodzina, Griniu napisał(a):

> ...przeczytaniu tego postu jakaż może być zniesmaczona...

Post zniesmaczeniem nie grozi.

Wracając do tematu: chyba można być homoseksualistą i nie akceptować tego.

puchaty

112. Data: 2004-09-24 17:09:15

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 13:54:01 +0200, na pl.soc.rodzina, Roch Dz. napisał(a):

> skoro cos pisze to znaczy ze mozg mi mowi co mam pisac

Ja też tak mam albo nie mam!

>, a dlatego sie spiesze bo za szybko mysle,

Mogłabyś powtórzyć to zdanie, bo nie rozumiem?

puchaty

113. Data: 2004-09-24 19:52:38

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Garapich napisał:

> A będę jednak prowokacyjny i zaapeluję, coby nie karmić...

Zignoruję ;)

Eulalka

114. Data: 2004-09-24 19:59:59

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Wracając do tematu: chyba można być homoseksualistą i nie akceptować tego.

Kiedys rozmawiałam z pewna kobietą....
W dołku mocnym byłam, mąż się wyprowadził - pocieszała mnie trochę a
potem opowiedziała jak to ona się rozwiodła.
Jej mąż po 15 latach malżeństwa stwierdził, że sie zakochał.
W chłopaku.
Długo kobieta była w szoku, ale.... z czasem..... do wszystkiego idzie
sie przyzwyczaić.
I - jako że jest stomatologiem - całkiem niedawno przed nasza rozmową,
leczyła zęby owemu młodzieńcowi.
Stwierdziła..... że w sumie..... to on prawie jak rodzina.

Eulalka, co sobie przypomniała :)

115. Data: 2004-09-24 20:20:40

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 21:59:59 +0200, na pl.soc.rodzina, Eulalka napisał(a):

> Stwierdziła..... że w sumie..... to on prawie jak rodzina.

Nie każ nam sobie tego wyobrażać;-)

puchaty

116. Data: 2004-09-24 20:46:18

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk napisał(a):

> Przyszło mi do głowy czwarte, najmniej być może realne rozwiązanie:

a może jeszcze jeden powód?

Co prawda częściej wystepuje to u kobiet.
Może nie chce mieć dzieci. Strach przed ciążą...

Stosujecie jakieś środki anty...?

Może myśli, że jak coś zacznie to bedzie musiał skończyć, ze jej nie
wystarczą pieszczoty itp. a na całość nie ma rzeczywiscie siły, ochoty
no i moze ten powód co wczesniej pisałam boi sie że wpadną.

A tak moim skromnym zdaniem 1,5 miesiąca to wcale nie jest strasznie
dużo. W każdym związku mają miejsce czasem jakieś mniejsze czy wieksze
problemy.

Znam związki, które i kilka miesiecy tak mogły żyć. Przyznam, ze w końcu
jednej ze stron zawsze przestawało sie to podobać, ale po szczerej
rozmowie (moze rozmowach) i pracy nad sobą obu stron znowu jest
częściej. A dla niewtajemniczonych nigdy nic sie nie zmieniło.

Jestem za szczerą rozmową - w każdym przypadku.

Misia

117. Data: 2004-09-25 08:20:40

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Ty, no na to nie wpadłem. To też może być całkiem możliwe. Ale dopiero
teraz
> by to odkrył? Po co wiązał się z Jomi?? Biedna dziewczyna...

Niestety, to się zdarza - znajomy z dawnej firmy miał żonę i dziecko i cały
dysk komp zapchany filmikami homo-porno (przejęłam po nim ten komp i
musiałam czyścić)

pozdr

Monika

118. Data: 2004-09-25 09:51:51

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jak juz o ukrytych chomoseksualistach mowa to ja znam historie
autentyczna
dziewczyna kilka lat po slubie (+ oczywiscie dziecko) nakryla swego mezusia
na goracym uczynku z facetem...
okazalo sie ze od samego poczatku ja oszukiwal
byla mu potrzebna jako przykrywka do orientacji seksualnej
bo ow pan zajmowal zdaje sie jakas powazniejsza funkcje na jednej z wyzszych
uczelni...
w rezultacie dziewczyna byla w szoku zalamala sie i wyladowala w gabinecie
psychologa bo kompletnie nie umiala sobie z taka sytuacja poradzic
zastanawiam sie jak taka sytuacje pozniej wyjasnili dziecku... (niezly mlyn)

niemniej z tego co pisze autorka watku to watpie zeby ukryty chomoseksualizm
wchodzil w gre

pozdrawiam
kasiatoya

119. Data: 2004-09-25 16:01:54

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Umiesz liczyc do trzech... cudownie :]

po ptrostu pomyslalam ze mialas na mysli cos madrezjszego
ale moj blad
zapomnialam wziac popawke

120. Data: 2004-09-25 16:02:47

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem.... Czyli logicznie rzecz biorąc im bardziej poprawnie ktoś
pisze,
> tym głupszy (bo wolniej myśli), a im więcej strzela literówek i byków ort
> tym wyższe IQ.
>
> Taaaak, tak to sobie tłumacz :D

ojoj, jakas ty madra,
nie no, oskara dla ciebie