Onanista traci przytomnoś

1. Data: 2002-12-08 11:36:43

Temat: Onanista traci przytomnoś
Od: "Michał Durski" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po tygodniu wolnego od samogwałtu, zrobiłem to z trzy razy jednaego dnia.
Wieczorem gdy się przeciągałem straciłem na moment przytomność i się ładnie
poobijałem. Do teraz mnie jeszcze boli nos(było to tydzień temu).
ZAstanawiam się, czy w końcu ja nie będę miał zawału. Może pomoże mi to
zerwać z tym co mnie gnębi już przez 3 lata...

2. Data: 2002-12-13 18:36:32

Temat: Re: Onanista traci przytomnoś
Od: "Gosiaczek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Durski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po tygodniu wolnego od samogwałtu, zrobiłem to z trzy razy jednaego dnia.
a moze za duzo ;)
> Wieczorem gdy się przeciągałem straciłem na moment przytomność i się
ładnie
> poobijałem. Do teraz mnie jeszcze boli nos(było to tydzień temu).
radze sie zglosic do lekarza, bo moze to sie stac przy innej okazji i co ta
biedna kobiecina zrobi jak stracisz przytomność
> ZAstanawiam się, czy w końcu ja nie będę miał zawału.
zawalu????? a ile masz lat???
Może pomoże mi to
> zerwać z tym co mnie gnębi już przez 3 lata...
a to co gnebi kiedys przestanie i czas sie z tym oswoic i zyc dalej

pozdrowienia.....Gosiaczek

Drug dealers- literatura
Propozycja nowej grupy
pierwsze ogłoszenie