Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)

1. Data: 2010-01-11 19:04:19

Temat: Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Od: Anonim <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Oto jak można zadbać o prywatność w sieci.

Świerze Open proxy bierzemy stąd:
http://www.xroxy.com/proxylist.htm
Wybieramy z rozwijalnych manu:
Type of proxy: SOcks 4 lub socks 5
Odpowiednio potem socks v4 lub v5 ustawiamy w czytniku.

Przykładowo w Thunderbird, w:
Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> Połączenie -> Ustawienia
wybieramy: Ręczna konfiguracja serwerów proxy: i wpisujemy wybrane open
proxy z

http://www.xroxy.com/proxylist.htm (np. czwarty z góry dla Socks4 i
country: China)

Serwer proxy HTTP: 121.8.124.42 port:1080
Serwer proxy SSL: 121.8.124.42 port:1080
Host SOCK 4 lub 5: 121.8.124.42 port:1080
Nie używaj proxy dla: localhost, 121.8.124.42

i wasz host jest praktycznie nie do namierzenia (testujemy na pl.test),
nie tylko w usenecie, ale także podczas wysyłania maili.

Do przeglądania internetu najlepiej użyć TOR ze strony:
http://www.torproject.org/index.html.pl

I Firefoxa z dodatkiem Torbutton
http://www.torproject.org/download.html.pl#Warning

Najlepiej pobrać tego Tora:
Paczka Tora z przeglądarką dla Windows z Firefoksem i Pidginem (wersja
1.3.0, 25 MB)
http://www.torproject.org/torbrowser/index.html.pl

I dbać o aktualność programu.

W razie pytań - pytać ;-)
Anonim

2. Data: 2010-01-11 19:14:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anonim" <g...@a...net>

> [...]
>
> Najlepiej pobrać tego Tora:
> Paczka Tora z przeglądarką dla Windows z Firefoksem i Pidginem (wersja 1.3.0, 25

Witam.
Drogi Anonimie.
Należy zacząć oczywiście od założenia lewego adresu email, który
uniemożliwiłby identyfikację. :-)
pozdrawiam. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2010-01-11 19:33:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anonim" <g...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Najlepiej pobrać tego Tora:
> Paczka Tora z przeglądarką dla Windows z Firefoksem i Pidginem (wersja

Szczególnie TOR jest niezły, jak ktoś się ukrywa.
Anonimie- ja mam takie pytanie: po co?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-01-11 19:39:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Anonim wymamrotał:

> W razie pytań - pytać ;-)
> Anonim

i myśli, że się nikt nie domyśli!
:)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

5. Data: 2010-01-11 19:41:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Szczególnie TOR jest niezły, jak ktoś się ukrywa.

TORa bardzo lubią pedofile. Promowanie go ułatwia im życie.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2010-01-11 20:03:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 11-styczeń-10, gdy Anonim wymamrotał:

> i myśli, że się nikt nie domyśli!
> :)

Wszyscy się domyślają. On chyba nawet nie stara się kryć. :)

Ewa

7. Data: 2010-01-11 20:07:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> TORa bardzo lubią pedofile. Promowanie go ułatwia im życie.

Każdego innego można namierzyć- szczególnie, jak się zastawi umiejętnie
pułapkę. Z TORem jest o wiele trudniej. Ale cóż- pedofili można łapać
inaczej- to przecież zamknięty (raczej) światek. Tylko że nasze władze
więcej energii włożą w zlokalizowanie kogoś źle piszącego o żydach niż
pedofili.:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-01-11 20:09:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Ale gównem wszystko da się obrzucić,
> jak tylko znajdzie się jakaś świnia.

Chrum, chrum.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

9. Data: 2010-01-11 20:12:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> połączeniach, natomiast sporo stron, jesli niewiększość posiada znacznie
> bardziej rozbudowane i niewidoczne dla użytkownika skrypty.
> Wchodząc na nie nawet nie wiesz, że otwierasz drogę do swojego kompa na
> oścież.
> Takie strony, jak np. nk, allegro czy portale z darmową pocztą co chwila
> blokują kolejne nowe hosty tora.
> Jak myślisz, po co?
> Co komu za różnica, z jakiego hosta otworzysz sobie darmowe konto pocztowe
> na wp czy profil na nk, skoro przecież są one darmowe?

Enderze- mam firewalla na swoim routerze, oprócz tego na kompie. Informacje,
których nie chcę nikomu udostepniać- nie są dostępne dla nikogo (szyfrowane
katalogi). Nie jestem szpiegiem, zbiegiem, nie mam złych zamiarów- po
cholerkę mam więc wkładać tyle energii na anonimowe surfowanie po
internecie? Zauważ- nadaję ze stałego IP. W Toya jest umowa przypisana do
tego IP. Wielu ludzi z grup ma moje namiary np telefoniczne. Pytanie: czy
uważasz, że coś mi grozi?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

10. Data: 2010-01-11 20:14:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i myśli, że się nikt nie domyśli!
> :)

Prawda, że sympatyczny z niego GOŚĆ? ;D

PS. Wyciąłem nagłówki dla polepszenia czytelności. :-)
Podpisu nie musiałem wycinać, bo nie było.
Pan Podpis :)

Krupier
SZKIELETCZYZNA II...
Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Można również tak
SZKIELETCZYZNA...