nic co smutne

1. Data: 2010-01-11 22:09:14

Temat: nic co smutne
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

unikam wszystkiego co smutne, lzawe, zmusza do glebszych smutnych refleksij,
nienawidze tego gowna. pies co siedzi przy zmarlym wlascicielu, kurwa jakie
to smutne... nienawidze.
byc moze ma to zwiazek z depresja, biore leki, jest ok. znajomi smieja sie z
mojego gustu muzycznego, lady gaga, a kurwa lubie, spiewa o pierdolach, muza
latwo w ucho wpada, poprawia mi nastoj... czy to takie niewlasciwe unikac
smutnych rzeczy? unikam gadania z ludzmi co maja problemy, nie potrzebuje
aby ich problemy dolowaly mi zycie.
czy taka droga jest niewlasciwa? cholera, pewnie ze ta, sama wiem, nie
potrzebuje sie was pytac.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

2. Data: 2010-01-11 22:21:50

Temat: Re: nic co smutne
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Himera wymamrotał:

> [...]
> aby ich problemy dolowaly mi zycie.
> czy taka droga jest niewlasciwa? cholera, pewnie ze ta, sama wiem, nie

twoi znajomi, psp - ty podaj sobie rękę.

a smutnych ludzi unikaj jak ognia.
chcesz? to wymienię ci smutnych na psp :)

--

mój obecny pies wabi sie foka. poprzedni sprzed kilkunastu lat - był
bosman.

3. Data: 2010-01-11 22:24:00

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 11-styczeń-10, gdy Himera wymamrotał:

> twoi znajomi, psp - ty podaj sobie rękę.
>
> a smutnych ludzi unikaj jak ognia.
> chcesz? to wymienię ci smutnych na psp :)

1. Chiron (sam się ujawniam) :-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-01-12 10:31:24

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> a smutnych ludzi unikaj jak ognia.
> chcesz? to wymienię ci smutnych na psp :)

Ale żeby nie było ci za łatwo, to z imienia i z nazwiska :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-01-12 10:40:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

no to tylko marek sender się łapie :)

6. Data: 2010-01-12 10:48:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

HimERko,
to świadomy wybór, a nie żadna zabarwiona różowym kolorkiem płytkość.
I ja ten świadomy wybór nawet rozumiem i popieram :-). A już na pewno
szanuję.
Jeśli potrzebna Ci do czegokolwiek taka podpórka, to ją, w mojej osobie,
masz.

MK

7. Data: 2010-01-12 10:49:37

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> no to tylko marek sender się łapie :)

Ciszej, bo ci przypierdoli :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2010-01-12 10:54:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> no to tylko marek sender się łapie :)

Dębski chyba się o siebie dopomina.

Qra, unikaj jej

9. Data: 2010-01-12 10:59:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Ciszej, bo ci przypierdoli :)

ale mówią, że go tu nie ma.

--

mam mnóstwo siły, by wymyślać nowe sygnaturki!
tylko po co tak na siłę wymyślac?

10. Data: 2010-01-12 11:01:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dębski chyba się o siebie dopomina.
>
> Qra, unikaj jej

tak, zawsze twierdziłem - unikaj dębskiej.

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier
SZKIELETCZYZNA II...
Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Można również tak