Operacyjne prostowanie zebow.

1. Data: 2010-01-11 23:00:10

Temat: Operacyjne prostowanie zebow.
Od: "WWW" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam blisko 30 lat i przez zaniedbania roznej natury strasznie krzywe zeby.
Wlasciwie to wiekszosc rosnie w roznym kierunku.

Czy istnieje cos takiego jak operacyjne prostowanie zebow, tak jak w holywood?

Tzn. Na pewno istnieje, znacie jakas dobra klinike ? Jakies doswiadczenia. Cena
nie gra roli.

Noszenie aparatu odpada.

2. Data: 2010-01-12 00:52:04

Temat: Re: Operacyjne prostowanie zebow.
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

WWW napisał:
> Mam blisko 30 lat i przez zaniedbania roznej natury strasznie krzywe zeby.
> Wlasciwie to wiekszosc rosnie w roznym kierunku.
Aktor filmów grozy?

> Czy istnieje cos takiego jak operacyjne prostowanie zebow, tak jak w
> holywood?
Czyli aktor.

> Tzn. Na pewno istnieje, znacie jakas dobra klinike ? Jakies doswiadczenia.
> Cena
> nie gra roli.
Tym bardziej aktor.

> Noszenie aparatu odpada.
Centertel się zwija. Nowe mieszczą się w kieszeni.

Nie gniewaj się. NMSP ;)
Wiem z doświadczenia, że zęby to krucha i przejebana sprawa, ale obecnie da
się prawie wszystko z nimi zrobić - vide przykład mojej żony która po
"wypadku" jeszcze w podstawówce (spadła na twarz ze schodów, a później
"leczył" ją typowy komunistyczny, szkolny sadysta), wchodząc w związek
małżeński posiadała ok. 60% pierwotnego uzębienia - do tego obtłuczonego i z
powiększającymi się szparami. Zęby sztukowane tylko z przodu. Z tyłu hulał
wiatr.
Trwało to długo (ponad rok) i kosztowało, ale dało się zrobić tak, że bez
rwania ostatków Moje Kochanie ma bardzo ładny uśmiech. Jednak nie obyło się
bez paradowania z twarzowym aparatem.
Obawiam się, że bez tego ostatniego się nie uda. Nie wiem, jaki jest powód
Twojej awersji do aparatu. Słyszałem, że ostatnio jest ponoć nawet w modzie
takowy w mordzie nosić. Tym bardziej że są już dostępne aparaty prawie
niewidoczne:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=aparat
y+na+zęby+niewidoczne&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=3&
oq=aparaty+na+zęby+
Jeśli o mnie chodzi, to chyba wolałbym pomęczyć się z takim, niż spędzić
jakiś czas w szpitalnym wyrku ze skrwawioną watą w ryju, wenflonem w łapie i
cewnikiem wciśniętym w prącie.

Przede wszystkim napisz, gdzie się chcesz poddać katuszom. Osobiście mogę
polecić - w Krakowie - nieboli.pl, czyli niejakie Centrum Zdrowego Uśmiechu.
Powiem tylko tyle, że jeśli bardzo się boisz bólu w trakcie zabiegu,
asystentka zrobi Ci w trakcie loda.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek co kończy lat trzydzieści sześć.
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

3. Data: 2010-01-14 20:36:09

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WWW" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> holywood?
>
> Tzn. Na pewno istnieje, znacie jakas dobra klinike ? Jakies doswiadczenia.

A dlaczego zadajesz pytanie na grupie zamiast pieciu stomatologom z okolicy?
Skoro cena nie gra roli to może implanty po 8 tys sztuka razy ilość zębów?
Mam znajomy gabinet - przyjedziesz do Wrocławia wiele razy?

Feromon

Rekordowe zarobki polskich lekarzy!
Polipy zatok nosowych. Jakiego lekarza polecacie? Proszę o poradę!
wapno a ból brzuszka?
faceci ginekolodzy
Plomby stomatologiczne reklama a rzeczywistość