Operacyjnie? (drżenie)

1. Data: 2006-01-30 10:22:47

Temat: Operacyjnie? (drżenie)
Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mogę usunąć drżenie dłoni? Czy jest na to jakaś metoda, choćby nawet
operacyjna? Bardzo mi to przeszkadza, mimo że nie drżą mi zawsze tylko np.
jak trzymam aparat, tudzież niosę filiżankę z kawą. Bardzo proszę o pomoc i z
góry dziękuję!

2. Data: 2006-01-30 10:25:03

Temat: Re: Operacyjnie? (drżenie)
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mogę usunąć drżenie dłoni? Czy jest na to jakaś metoda, choćby nawet
> operacyjna? Bardzo mi to przeszkadza, mimo że nie drżą mi zawsze tylko np.
> jak trzymam aparat, tudzież niosę filiżankę z kawą.

Przesadzasz chłopie z deka :) Operacyjnie nikt sie tego raczej nie
podejmie. Tradycyjnie - magnez. Co najwyżej możesz poprosić grzecznie o
clonazepam - ale i to tylko doraźnie.

3. Data: 2006-01-30 10:26:09

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Darocha napisał(a):
> [...]
> jak trzymam aparat, tudzież niosę filiżankę z kawą. Bardzo proszę o pomoc i z

Może to być spowodowane nerwicą. Raczej idź do psychologa po poradę niż
do chirurga.

pozdr
RaFiB

4. Data: 2006-01-30 10:37:02

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak trzymam aparat, tudzież niosę filiżankę z kawą. Bardzo proszę o pomoc

Witaj
Proponuje wizytę u lekarza trzęsąca się ręka może tez być objawem choroby
Parkinsona.
Pozdrawiam
Cancer

5. Data: 2006-01-30 14:44:19

Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Proponuje wizytę u lekarza trzęsąca się ręka może tez być objawem choroby
> [...]

Akurat myślę, że mój poziom dopaminy jest wporządku. Dziękuję za odpowiedzi!

Darmowe leczenie stomatologiczne?
Zerwane więzadło obojczykowo-barkowe
oko- jednak ropieje
dni
tłuste jedzenie a bóle brzucha i rozwolnienie