pieprzyki w dużej ilości

1. Data: 2006-01-30 12:19:24

Temat: pieprzyki w dużej ilości
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie trwania ciąży pojawiły mi się w bardzo dużej ilości pieprzyki.
Jest ich naprawdę dużo, są małe i odstające. Umiejscowione są głownie na
szyi i w okolicach pach, pod pachami. Jest to uciążliwe, ponieważ nie mogę
nosić łańcuszka, zachaczam je szalikiem, ręcznikiem, bluzkami, koszulkami
itp. Czy jedynem sposobem na nie jest chirurgiczne usunięcie, czy jest
szansa na inny sposób pozbycia się tych pieprzyków?

Z góry dzieki za odpowiedź,
Joanna

2. Data: 2006-01-30 13:07:30

Temat: Re: pieprzyki w dużej ilości
Od: "gkaszcz" <g...@p...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J.S.K." <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
> itp. Czy jedynem sposobem na nie jest chirurgiczne usunięcie, czy jest
> szansa na inny sposób pozbycia się tych pieprzyków?

Pieprzyki to chyba nieprecyzyjne w tym wypadku okreslenie.
Czy chodzi Ci o takie male brodaweczki?
Mogą one byc wynikiem zakazenia wirusem brodawczaka, czyli HPV.

Moga same zniknac ale moga tez nie zniknac i wtedy lepiej je usunac (wypala
sie laserem, trwa sekunde i nie boli) bo jak przeszkadzaja to sie je drazni,
rozkrwawia i moga odrastac wieksze.

Idz do dermatologa.

pozdro

gka

3. Data: 2006-01-30 13:33:01

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.S.K." <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> itp. Czy jedynem sposobem na nie jest chirurgiczne usunięcie, czy jest
> szansa na inny sposób pozbycia się tych pieprzyków?

Najprawdopodobniej sa to wlokniaki. Dermatolog powiedzial mi, ze to jest
wirusowe i moze sie nasilac przy zaburzeniach hormonalnych. W Twoim
przypadku np. ciazy. Ja malenkie mialam usuwane pradem u kosmetyczki. Troche
nieprzyjemne uczucie ale bolem tego bym nie nazwala. Nie ma zadnych blizn.
Dwa wieksze usunelam u chirurga plastycznego ale tez pradem. Bodajze
diaplazja nazywal sie zabieg. Znieczulenie miejscowe w formie zastrzyku,
wszystko trwalo10 min, a po miesiacu zostala tylko niewielka blizna a nawet
nie blizna a plamka na skorze.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

4. Data: 2006-01-30 21:42:00

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp. Czy jedynem sposobem na nie jest chirurgiczne usunięcie, czy jest
> szansa na inny sposób pozbycia się tych pieprzyków?

najprawdopodobniej beda to wlokniaki miekkie. zadne wirusowe czy inne
bzdury. najskuteczniej i z najlepszym efektem kosmetycznym usuniesz to
laserem. mozna tez elektrokoagulacja lub klasycznie nozem

Operacyjnie? (drżenie)
Darmowe leczenie stomatologiczne?
Zerwane więzadło obojczykowo-barkowe
oko- jednak ropieje