Opieka nad starsza osoba

1. Data: 2002-10-28 10:30:06

Temat: Opieka nad starsza osoba
Od: "Adam Kleczkowski" <a...@c...cam.ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze polecic jakies dobre miejsce do opieki nad starsza osoba (~80
lat) w okresie rekonwalescencji po pobycie w szpitalu?

Idealnym rozwiazaniem bylby jakis dom opieki, ale tylko na 1-2 miesiecy, w
Krakowie lub okolicach.

Problem polega na tym, ze musze to zalatwic w bardzo krotkim czasie -
mieszkam za granica Polski, moge przyjechac do Krakowa tylko na pare dni. A
poniewaz w Polsce nie mieszkam od 10 lat, nie bardzo wiem od czego
zaczac... - stad tez prosba o porade.

Szpital chce sie wkrotce 'pozbyc' chorego, ktory poza tym nie ma nikogo, kto
moglby sie nim zajac na stale. Wymaga natomiast stalej opieki, przynajmniej
przez jakis czas.

Prosze o odpowiedzi na 'priva',

Adam

h...@g...pl