Opinie o pralkach LG

1. Data: 2012-01-19 22:07:10

Temat: Opinie o pralkach LG
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sądzicie o pralkach firmy Lg ? osobiście poczytałem troszkę i wygląda że
są warte uwagi szczególnie sugerując się
rankingiem : http://jak-wybrac-pralke.wieszwszystko.com/ranking.p
hp
Interesuje mnie pralka z wsadem co najmniej 7 kg i w cenie do max 1200 zł i
nie wielkich wymiarach.
Na chwilę obecną zastanawiam się nad modelami:
LG F-1068QD http://www.skapiec.pl/site/cat/302/comp/785171
LG WD-10480TP http://www.skapiec.pl/site/cat/302/comp/198744
Zależy mi też na skuteczności prania i małej awaryjności , dotychczas
używany Electrolux EWT10120W okazał się bublem (słabo dopiera , po 3 latach
padły łożyska i wyciekający z nich smar plamił ubrania).