Opłaty ??!!

1. Data: 2001-07-19 05:41:45

Temat: Opłaty ??!!
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z grupowiczów wie ile wynoszą opłaty przy zakupie nowego
mieszkania od developera. Cena mieszkania to 125000zl nowe z własnościa
gruntu. Interesuje mnie ile i za co musze zapłacić prawnikom urzędowi
skarbowemu itd. zdania na ten temat u moich znajomych sa bardzo podzielone.

Pozdrawiam Piotr

1. Data: 2001-07-19 06:32:36

Temat: Re: Opłaty ??!!
Od: "Rysiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glaeken" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> gruntu. Interesuje mnie ile i za co musze zapłacić prawnikom urzędowi
> skarbowemu itd. zdania na ten temat u moich znajomych sa bardzo

Moge Ci powiedziec orientacyjne koszta na podstawie wlasnych doswiadczen:
1. Notariusz - 2000
2. Ksiegi wieczyste - 1700

Rysiek

1. Data: 2001-07-19 18:57:59

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...no i zapewne 10-15% "nagłego wzrostu kosztów inwestycji" na podstawie
ostatecznego rozliczenia.

1. Data: 2001-07-19 20:54:05

Temat: Re: Opaty ??!!
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

siepacz wrote:

> ...no i zapewne 10-15% "nagłego wzrostu kosztów inwestycji" na podstawie
> ostatecznego rozliczenia.

czyli ciulac, ciulac, i jeszcze raz ciulac. dopiero jak sie naciula
odpowiednia ilosc, to sie szuka developera ktory sprzedaje od reki.

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.

ogrzewacze przeplywowe
Bojler elektryczny 200l tanio