WC\bidet

1. Data: 2001-07-19 06:30:41

Temat: WC\bidet
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!
W jednym z katalogow Muratora (chyba z 1999 roku, ale moge sie mylic)
przeczytalam, ze istnieje takie urzadzenie - WC\bidet (dwa w jednym). Jednak
nigdzie nie udalo mi sie czegos takiego zobaczyc. Czy ktos z Was sie z tym
spotkal? Bardzo mnie to ciekawi, bo urzadzam mala lazienke, w ktorej nie ma
miejsca na oba sprzety jednoczesnie. Zstanawia mnie tylko, jak sie z tego
korzysta:)
Pozdrawiam,
Aska z Wroclawia

1. Data: 2001-07-19 06:45:19

Temat: Re: WC\bidet
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzozes" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupowiczow!
> W jednym z katalogow Muratora (chyba z 1999 roku, ale moge sie mylic)
> przeczytalam, ze istnieje takie urzadzenie - WC\bidet (dwa w jednym).

Zgadza się. Robi coś takiego Geberit.

> [...]
nie ma
> miejsca na oba sprzety jednoczesnie. Zstanawia mnie tylko, jak sie z

Nie korzystam. Cena jest zaporowa, przynajmniej dla mnie. Podstawowa
wersja kosztuje około 2000 złotych.
Mozna zastosować "protezę". Są produkowane deski sedesowe z "kranikiem"
bidetowym, ale cena tego też jest dosyć wysoka. Jeśli mnie pamięć nie
myli, to jest coś około 1000 złotych...

Adam 'Rolek' Rolbiecki
- Kto ty jesteś? Polak mały!
- Jaki znak Twój? Koziorożec!

1. Data: 2001-07-19 07:31:52

Od: "Marcos Carlos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j5vom$dgm$...@n...tpi.pl...
: Zgadza się. Robi coś takiego Geberit.
:(...)
[...]

Witam !
innym rozwiazaniem alternatywnym dla dosc drogiego rozwiazania Geberita jest
montaz w umywalce baterii z tzw. bidetka. Produkuje cos takiego m.in. Oras i
Grohe. Jedynym ograniczeniem jest w tym momencie odleglosc sedesu od
umywalki. Najdluzsze weze prysznicowe maja o ile sie nie myle 2 m
dlugosci.....

Pozdrawiam,
Marek Dobosz

1. Data: 2001-07-19 21:56:32

Od: "Dredi" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam, po raz pierwszy, grupowiczów.
Baterie umywalkowe Opal z wyciąganym wężem produkuje Krakowska Fabryka
Armatury,
cena 184 zł (połowa marca 01).Najlepiej sprawdzić "w naturze" czy wąż
wystarczy przy
gabarytach Twojej łazienki.U mnie wystarcza ; sprawdziłem, rozciągając
"gada"
na "funkcjonalnego" maksa i wyszło, że odległość (pozioma) między baterią i
środkiem "fajansa"
może być do 80-85 cm.Można też baterię umocować (jest sztorcowa) ze skosem w
stronę
muszli i zyskać trochę na długości. Wyglądać to pewnie będzie trochę dziwnie
ale być może
bardzo nietypowo i wręcz fikuśnie.
Powodzenia w dalszych przemyśleniach i działaniu.
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2001-07-22 14:44:46

Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> miejsca na oba sprzety jednoczesnie. Zstanawia mnie tylko, jak sie z tego

Widzialem w Warszawie na Bartyckiej. Okolo 3500 PLN, wyglada toto
kosmicznie.
Pozdrawiam,
Jarek

--