Meble "Black Red White"

1. Data: 2001-07-19 10:21:06

Temat: Meble "Black Red White"
Od: "Ania S." <A...@p...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myslicie o meblach kuchennych Black Red White
Poszukuje opinii.
Ania S.

1. Data: 2001-07-19 12:16:52

Temat: Re: Meble "Black Red White"
Od: "Michas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co myslicie o meblach kuchennych Black Red White
> Poszukuje opinii.
> Ania S.

Ja mam meble pokojowe z tej firmy - w sumie nie moge sie czepiac do
niczego - same z siebie sie nie rozlatuja, jesli zlozysz je odpowiednio do
zalecen instrukcji (chodzi o klejenie w odpowiednich miejscach) to beda ok!
A! oczywiscie wiesz ze sa do samodzielnego montazu?

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2001-07-19 12:25:49

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." napisał(a):

> Co myslicie o meblach kuchennych Black Red White
> Poszukuje opinii.
> Ania S.

Jestem świeżą (tygodniową) właścicielką zestawu młodzieżowego Junior.
Wygląda fajnie. Wykończenie też OK. Myślę, że jakość adekwatna do ceny.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-07-19 18:42:04

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 19 Jul 2001 11:21:06 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <A...@p...zgora.pl> i powiedziała:

> Co myslicie o meblach kuchennych Black Red White

Bardzo pozytywnie. Sami składaliśmy, blaty bardzo fajnie
się w kuchni spisują (nie szkodzi im woda, wrzątek, łatwo się
zmywają), szuflady dzałają dobrze. Jak dla mnie - to bardzo dobre
meble za taką cenę.

Zuzanka

*:.
ŚWIAT NALEŻY DO MNIE! poproszę jeszcze jedno ciasteczko...

1. Data: 2001-07-20 05:47:16

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michas napisał(a):

> [...]
> zalecen instrukcji (chodzi o klejenie w odpowiednich miejscach) to beda ok!
> A! oczywiscie wiesz ze sa do samodzielnego montazu?

Moje przywieźli mi zmontowane z salonu meblowego. O żadnym samodzielnym
montowaniu nie było mowy.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-07-20 07:55:35

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 20 Jul 2001 07:47:16 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <z...@h...pl> i powiedziała:

> Moje przywieźli mi zmontowane z salonu meblowego. O żadnym samodzielnym
> montowaniu nie było mowy.

Jeśli zdecydowałaś się płacić dodatkowo 8-10% wartosci
mebli, to i owszem :-)

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2001-07-20 08:04:55

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wystukała w wiadomości
<s...@f...cgs.pl>:

> Pewnego dnia, a było to Fri, 20 Jul 2001 07:47:16 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość od <z...@h...pl> i powiedziała:

> Jeśli zdecydowałaś się płacić dodatkowo 8-10% wartosci
> mebli, to i owszem :-)

I pozbawiać się frajdy samodzielnego złożenia, dodajmy ;)

Jo'Asia, maniaczka montażowo-meblowa

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-07-21 09:53:55

Od: "zsw" <z...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Po tylu pochwalach o tych meblech ---chcialbym te pochwaly uslyszec po
2-latach uzytkowania tych super mebli.
Nie chce mi sie pisac o szczegulach ale same w praniu wyjda.
Napisal zsw
z...@z...com.pl
www.zsw.com.pl

1. Data: 2001-07-21 15:14:43

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 21 Jul 2001 11:53:55 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <z...@t...debica.pl> i powiedziała:

> Witam.
> Po tylu pochwalach o tych meblech ---chcialbym te pochwaly uslyszec po
> 2-latach uzytkowania tych super mebli.
> Nie chce mi sie pisac o szczegulach ale same w praniu wyjda.

To może zanim takie "nieszczegułowe" rewelacje będziesz,
anonimowe słonko, wypisywał, pomyśl trochę.

Zuzanka

--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/_\__ http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących

1. Data: 2001-07-21 19:00:24

Od: "zsw" <z...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jezeli podaje a...@z...com.pl
oraz www.zsw.com.pl
to nie jest anonimowo.a w tej branzy niestety ale posiadam uprawnienia od
20lat,i taka sama praktyke.
Z pozdrpwieniami zsw.

WC\bidet
Opłaty ??!!