Lodówka Gorenje - warto?

1. Data: 2001-07-19 10:47:16

Temat: Lodówka Gorenje - warto?
Od: "mia" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czynienia z lodówką Gorenje w
wersji inox i jakie ma doświadczenia w tym temacie.
Bardzo mi się podoba wizualnie i do tego wymiary takie akurat, natomiast nie
wiem czy czasem to nie jest tak, że nie nie wszystko złoto (albo inox ;-)
Licząc na szczere opinie,
pozdrawiam,
mia

1. Data: 2001-07-19 15:51:43

Temat: Re: Lodˇwka Gorenje - warto?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mia wrote:

> [...]
> wiem czy czasem to nie jest tak, że nie nie wszystko złoto (albo inox ;-)

ja sie przymierzalem, ale nie kupilem. sprzedawca mnie zniechecil bo
i drogie, i jak twierdzil awaryjne a z naprawami gwarancyjnymi jest
problem. upchnal mi polara. wzialem dwusprezarkowego. podobno agregaty
sa jakies niemieckie i jest b.malo reklamacji. chodzi juz prawie 2 lata.

jesli chodzi o tzw. niemiecka jakosc. szukalem splukow do montazu
wiszacego WC. facet dal mi do wyboru wloskie i niemieckie, i od razu
powiedzial ze na niemieckie jest znacznie mniej reklamacji.

cos w tym chyba jest ........

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-07-20 08:07:38

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał(a) w wiadomości:
<3...@a...wbc.lublin.pl>...

> [...]
>wiszacego WC. facet dal mi do wyboru wloskie i niemieckie, i od razu
>powiedzial ze na niemieckie jest znacznie mniej reklamacji.

ludzi naiwnych .....
a nie pomyslales przypadkiem ze na te niemieckie mial wieksza marze i mu sie
lepiej oplaca tobie to wlasnie wcisnac?

1. Data: 2001-07-20 09:18:24

Temat: Re: Lodówka Gorenje - warto?
Od: "Maciej" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką lodówkę już dwa lata i sprawuje się bardzo dobrze, na razie
żadnych awarii, ale jak by co to z serwisem nie ma problemu bo ta marka
obsługiwana jest przez serwis Polara. Jestem zadowolony z zakupu.

Maciej
m...@p...gazeta.pl

1. Data: 2001-07-20 17:53:59

Temat: Re: LodĚwka Gorenje - warto?
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> ludzi naiwnych .....
> a nie pomyslales przypadkiem ze na te niemieckie mial wieksza marze i mu sie
> lepiej oplaca tobie to wlasnie wcisnac?

pomyslalem. ceny w tej chwili nie pamietam, ale i tak jednosprezarkowa
gorenje o podobnych wymiarach kosztowala jakies 35% drozej od
dwusprezarkowego polara.

pralka chodzi, jest cicha. jedyna "awaria" jaka mnie spotkala,
to ..... zatkany przewod ktory odprowadza wode z tylnej scianki
przy samorozmrazaniu. a zatkal sie bo zle rzeczy pakowalem.
dotykaly do tylnej scianki i przewod zarosl. "naprawa" byla
bardziej niz prostacka :) wsadzilem i wyjalem dluuuugi drut.

1. Data: 2001-07-23 12:31:13

Od: "Dominisko" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to wymyslili już mrożące pralki?

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3B587037.14F9@avalon.wbc.lublin.pl...

1. Data: 2001-07-24 08:09:53

Od: "mia" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żadnych awarii, ale jak by co to z serwisem nie ma problemu bo ta marka
> obsługiwana jest przez serwis Polara. Jestem zadowolony z zakupu.

cieszy mnie, że choć jedna osoba jest zadowolona :)
szkoda że nie więcej, ta lodówka mnie coraz bardziej kusi

mia

1. Data: 2001-07-31 15:52:58

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam gorenje dwuagegatowa od juz trzech lat i tez bez problemu ladna
zgrabna nie psuje sie jedynie co mnie spotkalo to to samo co kolege wyzej
zatkal sie odplyw i trzeba bylo drucikiem przetkac:)))
rafal

Meble "Black Red White"
WC\bidet
Opłaty ??!!