Podgrzewacze na 220V

1. Data: 2001-07-19 10:44:22

Temat: Podgrzewacze na 220V
Od: "news.onet.pl" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.

Mam pytanko.
Jak wydajne są podgrzewacze prysznicowe ( z odpowiednią baterią ) zasilane z
gniazda 220V.
Czy wogóle opłaca się je instalować?

1. Data: 2001-07-19 10:51:47

Temat: Odp: Podgrzewacze na 220V
Od: "Lotus" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie
Użytkownik news.onet.pl <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j6e36$dqh$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-07-19 11:59:15

Temat: Re: Podgrzewacze na 220V
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wydajne są podgrzewacze prysznicowe ( z odpowiednią baterią ) zasilane z
> gniazda 220V.

Jeżeli jesteś b. cierpliwy, to przy ogrzewaczu 3.5 kW umyjesz szklankę i
łyżeczkę. Podgrzewaczy większej mocy zasilanych jednofazowo nie
spotkałem.

> Czy wogóle opłaca się je instalować?

Nie.

Jeżeli już, to raczej p.p. trójfazowe. Przy mocach 12 kW można już brać
prysznic, tyle, że nie każdy dostanie z Zakładu Energet. taki przydział
mocy.

Piotr Jankisz

1. Data: 2001-07-20 10:20:03

Od: "Jacek Florczyński" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeżeli jesteś b. cierpliwy, to przy ogrzewaczu 3.5 kW umyjesz szklankę i
> łyżeczkę. Podgrzewaczy większej mocy zasilanych jednofazowo nie

Nie zgodze sie, mam podgrzewacz Biawar 5kW na 220Vw wersji przysznicowej,
dziala bez zarzutow. Nie musialem sie kapac w zimnej wodzie ;-). Aktualnie
lezy sobie zdjety i czeka na nowe zastosowanie lub jest do sprzedania bo
zmienilem piec Termeta na Junkersa i juz mam ciepla wode ;-).

Jacek F

Lodówka Gorenje - warto?
Meble "Black Red White"
WC\bidet