Opłaty przy zakupie domu

1. Data: 2003-03-13 12:38:18

Temat: Opłaty przy zakupie domu
Od: "Emila" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam

Mam zapytanie jakie opłaty ponoszę przy zakupie mieszkania? Czy oprócz wpisu
do księgi wieczystej ponoszę jeszcze inne koszty? Może ktoś zna adres strony
gdzie mogę znaleźć informacje o opłatach przy zakupie domu?

Pozdrawiam
Emila

1. Data: 2003-03-13 16:15:38

Temat: Re: Opłaty przy zakupie domu
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
To zależy jakie chcesz kupic mieszkanie np. spóldzielcze i czy bedziesz bral
na ten cel kredyt
AP

1. Data: 2003-03-15 09:19:27

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
strony
> gdzie mogę znaleźć informacje o opłatach przy zakupie domu?

www.google.pl

W tytule masz przy zakupie domu a w treści mieszkania więc ? ...

Dla leniwych wpisałem w google: opłaty przy zakupie mieszkania
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
q=op%C5%82aty+przy+zakup
ie+mieszkania&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

Dwie pierwsze pozycje z wyszukiwarki:

Tu kalkulator opłat
http://www.tophouse.pl/kalk.php
Tu bankowa strona o opłatach ale na oko coś z opłatną notarialną jest tu
inaczej
http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194963

1. Data: 2003-03-19 14:41:18

Od: "ArturDrenk" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalkulator opłat

http://www.gratka.pl/dom/kalkulatory.phtml

Pozdrawiam
ArturDrenk

> [...]
strony
> gdzie mogę znaleźć informacje o opłatach przy zakupie domu?

Zawory w kaloryferach
Tapetowanie remonty
Drzwiczki rolowane
Mebelki sosnowe
ERROR E6 w zmywarce Amica ZIS 2612 - POMOCY