Opowiesc o Adamie i Ewie.

1. Data: 2006-03-24 19:39:56

Temat: Opowiesc o Adamie i Ewie.
Od: "LeoTar" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Byli sobie Adam i Ewa, pierwszi ludzie. Nie wiedzieli skad się wzieli ale
tez pewnie o tym nie mysleli. Oboje czuli się niepewnie nie wiedzac kim sa,
jakie sa ich mozliwosci. Nie byli tez swiadomi swoich zdolnosci tworczych.
Przypadkowo zapewne doszlo do wspolzycia seksualnego w wyniku którego
narodzil się im potomek. A ponieważ urodzila go Ewa wiec doszla do wniosku,
ze jest to jej wylacznie wytwor, ze jest jego WYLACZNA stworczynia a zatem i
wlascicielka. Fakt posiadania dziecka zaspokajal jej brak poczucia wlasnej
wartosci.

Żadne z nich nie skojarzylo pewnie faktu wspolzycia z narodzinami dziecka.
Porod dziecka dostarczyl Ewie cos czego Adam był pozbawiony: pokonala strach
przed smiercia rodzac dziecko, gdyz porod jest zjawiskiem w czasie którego
kobieta przekracza granice miedzy zyciem i smiercia bedac gotowa oddac zycie
aby tylko urodzic. Ta gotowosc jest niejako przymusowa ale tez i potrzebna.
Adam, który czegos takiego nie przezyl stal się od Ewy slabszy psychicznie
gdyz jej swiadomosc (zdolnosci tworzenia) dala mu nad nim przewage. A poza
tym nie pokonal strachu wynikajacego z nieswiadomosci tego kim jest.

Wykorzystujac swoja nowa swiadomosc zaczela Ewa wyslugiwac się Adamem.
Dyrygowanie było zreszta zapewne potrzebne gdyz bedac w pologu i zabiegajac
o utrzymanie potomka przy musiala korzystac z pomocy Adama. Adam zapewne na
dyrygowanie nim odpowiadal pewnie sprzeciwem gdyz nie chcial poddawac się
ponizaniu go przez Ewe. Musiala wiec Ewa znalezc jakies ekstra narzedzia,
których moglaby uzyc w celu podporzadkowania sobie Adama, tak by on nie
zorientowawszy się byl jej ulegly. Po wielu aktach seksualnych zauwazyla
pewnie ze może sterowac Adamem jeżeli nagroda dla niego będzie seks.
Rozpoczela się manipulacja, w ktorej Ewa bezwzglednie uprawiala z Adamem
seks po to by sobie i potomkowi zabezpieczyc pomoc Adama. Taka postawa to
nic innego jak wstep do kobiecej prostytucji, która uprawia ona z partnerem
nie bedac tego zupelnie swiadoma.

Adam nie był pewnie swiadom tego, ze był WSPOLTWORCA potomstwa, gdyz takl
samo pewnie jak i Ewa nie kojarzyl faktu wspolzycia z TWORZENIEM nowego
zycia. Nie wiedzial tego, ze to on wlasnie zaplodnil Ewe dzieki czemu ona
mogla urodzic dziecko. Z pokolenia na pokolenie ta zaleznosc miedzy kobieta
a mezczyzna utrwalala się poglebiajac niechec kobiety do mezczyzny, gdyz
nikt nie lubi czegokolwiek robic pod przymusem. Ewa uprawiajac z Adamem seks
pod wlasnym wewnetrznym przymusem czynila sobie rownoczenie z Adama
seksualnego niewolnika którego zmuszala do zapewnienia jej i potomstwu
opieki. Sa od siebie nawzajem uzaleznieni i czuja się z tym bardzo zle.

Zmuszajac Adama do podleglosci zmuszala go rownoczesnie do poszukiwania
PRZYCZYNY z powodu ktorej czula się tak podle w rodzinnym stadle. Ewa jednak
nigdy nie mowila, ze czegos jej brakuje gdyz nie miał jej tego kto
powiedziec a sama nie była w stanie uswiadomic sobie tego, gdyz poszla na
latwizne podporzadkowujac sobie Adama. Niby jest bardzo zle ale nie ma tego
zlego co by na dobre nie wyszlo. Z jednej strony chciala Ewa aby Adam pomogl
jej wyzwolic się z tej okrutnej i niewdziecznej roli seksualnej niewolnicy a
z drugiej nie chciala zrezygnowac z już zdobytej nad Adamem wladzy. Czula
się ponizana przez to, ze musi oddawac się Adamowi w zamian za pomoc, ktorej
jej udzielal a z drugiej strony nie chciala zrezygnowac z wladzy która nad
nim uzyskala w wyniku uprawiania z nim seksu.

Od dawien dawna kobiety przekazuja swoim corkom wiedze o tym jak manipulowac
mezczyznami wykorzystujac do tego celu seks. I z pokolenia na pokolenie
kolejne wcielenia kobiet nie majac poczucia wlasnej wartosci uprawiaja
rodzinna prostytucje odrzucajac w pewnym momencie partnerow, gdyz już dluzej
nie chca czuc się seksualnymi niewolnicami. Ale problem tkwi nie w tym, ze
mezczyzna chce tworzyc stadlo rodzinne z prostytutka, tylko dlatego, ze
kobieta przyjmuje taka pozycje. I co gorsza kobiety chca nadal wykorzystywać
seks w celu podporzadkowania sobie mezczyzn. W ten sposób maja wladze nad
podswiadomoscia mezczyzn czuja się lepsze. Kompensuja w ten sposób -
sprawujac wladze - brak poczucia wlasnej wartosci wyniesiony z domu
rodzinnego.

LeoTar

2. Data: 2006-03-24 21:36:01

Temat: Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.
Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote
ews.tpi.pl
[...]
"Fakt posiadania dziecka zaspokajal jej brak poczucia wlasnej wartosci"
[...]
Skąd "defaultowy" brak poczucia własnej wartości
u kobiety? Nie wyjaśniłeś tego explicite a chyba na tym "stoi"
cała koncepcja /tak sądzę po wstępnym przeczytaniu
- może mi się zmieni/.

pozdrawiam
vonBraun

3. Data: 2006-03-24 22:52:16

Temat: O dżisus! [Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.]
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar napisał:
> Byli sobie Adam i Ewa, pierwszi ludzie. Nie wiedzieli skad się wzieli
[..]
> LeoTar

Po latach znowu się zaczęło...

Arek

--
www.eteria.net

4. Data: 2006-03-24 23:28:38

Temat: Re: O dżisus! [Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.]
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" napisał:

> Po latach znowu się zaczęło...

Indoktrynację od nowa czas zacząć, bo już wszyscy zapomnieli/przestali
wierzyć :)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

5. Data: 2006-03-25 05:25:55

Od: Darek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Byli sobie Adam i Ewa, pierwszi ludzie. Nie wiedzieli skad się wzieli ale
> .....ciach

Czlowieku puknij sie w glowe.

6. Data: 2006-03-25 19:36:09

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
> [..]

> Po latach znowu się zaczęło...

Nic sie na nowo nie zaczęło. To jest kontynuacja.
Minęło jednak kilka ładnych lat a ja zebrałem nowe doświadczenia i
obserwacje, które pozwalają mi przedstawiać teraz to wszystko w sposób
bardziej uporządkowany, systematyczny. Kiedyś przebijałem głową
nieświadomośc i wszystko co pisałem było bbardzo chaotyczne i porozrzucane
po wielu artykułach. Teraz mogę to przedstawić bardziej spójnie, mniej
zagadkowo i bardziej przejrzyście. Wtedy pisałem to pod pręgierzem strachu
teraz strachu już nie odczuwam.

LeoTar

7. Data: 2006-03-25 19:42:41

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czlowieku puknij sie w glowe.

Masz rodzine albo i dzieci. Jeżeli nie to spadaj.:-)

LeoTar

8. Data: 2006-03-25 20:29:55

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czlowieku puknij sie w glowe.

Czyżbyś nie lubił czytać Biblii?
Bardzo pouczająca księga.

LeoTar

9. Data: 2006-03-25 20:38:23

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <interfere@O~wywal~2.pl> napisał w wiadomości

> Skąd "defaultowy" brak poczucia własnej wartości
> u kobiety?

Nigdy nie stała się równa, emocjonalnie, własnej matce. Po prostu jej nie
miała i nie miała szans na odebranie pierwszego doświadczenia - w
szczególności seksualnego - z rąk własnej matki i ojca. Dlatego dafault-owo
nie mogła mieć wiedzy o tym co czyniła z Adamem i co powinna przekazać
własnej córce.
Analogicznie jest z Adamem.

To, ze zdominowała Adama seksualnie wynika z różnicy psychofizjologii seksu
kobiety i mężzyzny: mężczyzna nie musi być aktywną (nie musi mieć wzwodu
członka) by uprawiać seks. adam musi być aktywny by współżyć z Ewą. To daje
Ewie przewagę iu możliwość manipulowania Adamem przy pomocy seksu. Jezeli
zechce może go (Adama) pobudzić albo też poniżając uniemożliwić mu
współżycie, i zwalić na niego winę za niepowodzeniue w uprawianiu seksu.

> Nie wyjaśniłeś tego explicite a chyba na tym "stoi"
> cała koncepcja /tak sądzę po wstępnym przeczytaniu
> - może mi się zmieni/.

Cała koncepcja stoi na tym, że nieświadoma Ewa handlując seksem stała się
prostytutką a - według mnie - takie podejście do seksu prowadzi do niechęci
do współżycia i do tego, który współżyć z Ewą chce, czyli do Adama. A
wszystko jest pokłosiem niewiedzy wynikajacej z nieświadomości tego jak być
powinno. Jak powiino odbywać się wychowanie seksualne dzieci. Wedlug mnie
jedyną instytucją do tego powołaną jest rodzina złożona z kobiety i
mężczyzny.
Dlatego też jestem przeciwnikiem małżeństw homoseksualnych chcących
adoptować na wychowanie dzieci.

LeoTar

10. Data: 2006-03-25 20:41:33

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Indoktrynację od nowa czas zacząć, bo już wszyscy zapomnieli/przestali
> wierzyć :)

Indoktrynacja ma miejsce wtedy jeżeli cos trzeba przyjąć na wiarę, bez
poparcia doświadczeniem. Ja mam takie skrajne doświadczenia jezeli chodzi o
skutki braku właściwego wychowania dzieci na przykładzie własnej rodziny. I
tę wiedze zamierzam wykorzystać do odbudowania rodziny ale na zupełnie innej
podstawie: beza tajemnic, braku zaufania i manipulacji. Świadomie buduję
UTOPIĘ a potwierdzeniem słuszności mojej hipotezy (dla mnie to jest juz
pewnik) będzie odbudowanie rodziny z ta sama kobietra ale juz wolna od
klamstw i manipulacji. Nie da się niestety wybudowac utopii dla jednej
rodziny
podczas gdy inni pozostana w stanie nieswiadomosci walczac ze soba o to kto
bedzie lepszy i kto bedzie mial wiecej. Toco jest musi upasc aby powstala
nowa
forma Bytu. To jest wlasnie ewolucja.

> Pozdrawiam - Aicha

Pozdrawiam
LeoTar

> Dozwolone od lat 18:
> http://aicha.opowiadania.org
> subject..Komentarz z Gniazda
> komentarz..jesteś zboczonym facetem

Sataniści i inni ekstremiści.
Depresja-jak żyć...
Osoby decydujace sie na akademik
imprinting
Romans - może dać nową siłę, czy zawsze osłabia związek ?