Opryskiwacz spalinowy

11. Data: 2014-06-09 21:01:41

Temat: Re: Opryskiwacz spalinowy
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.06.14 18:39, ZZZ pisze:

> Jak chcesz mieć spokój to nie podejmuj dyskusji z "wszystkowiedzącą"
> i na dodatek "zawszelepiejwiedzącą".

Ja tam sobie chwalę dyskusje, czy też "dyskusje" z "wszystkowiedzącymi" -
i na dodatek "zawszelepiejwiedzącymi" - paniami. Trzeba tylko w rozmowach
z takimi paniami nie mieć kompleksu małego członka. ;-)

--
collie

12. Data: 2014-06-09 21:01:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2014 20:42:25 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Da się na takiej miotle dolecieć na Łysą Górę (albo chociaż w okolice)?

Będzie wtedy już istny omnibus, jak ta lala - i porozrzuca, i poodrzuca :-D

13. Data: 2014-06-09 21:06:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jun 2014 21:01:41 +0200, collie napisał(a):

> Ja tam sobie chwalę dyskusje, czy też "dyskusje" z "wszystkowiedzącymi" -
> i na dodatek "zawszelepiejwiedzącymi" - paniami. Trzeba tylko w rozmowach
> z takimi paniami nie mieć kompleksu małego członka. ;-)

Ładnie to tak koledze wytykać wady anatomiczne? - trochę delikatności, no
gdzie ta "męska" solidarność?
3333333->

14. Data: 2014-06-09 21:21:17

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.06.14 21:06, Ikselka pisze:

> gdzie ta "męska" solidarność?

U mężczyzn nie ma poniżej pasa odpowiednika babskiej "solidarności jajników".

> 3333333->

Cio to? Nie zawsze zwielokrotniona niby-emotka, ma zwielokrotniony sens.

--
collie

15. Data: 2014-06-09 21:25:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jun 2014 21:21:17 +0200, collie napisał(a):

> U mężczyzn nie ma poniżej pasa odpowiednika babskiej "solidarności jajników".

> Cio to? Nie zawsze zwielokrotniona niby-emotka, ma zwielokrotniony sens.

Ta ma. Nie da się zatrzepotać RAZ rzęskami 33333333333333333333333333-)

16. Data: 2014-06-09 21:40:03

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.06.14 21:25, Ikselka pisze:

> Ta ma. Nie da się zatrzepotać RAZ rzęskami 33333333333333333333333333-)

No, teraz jakbym to widział. Bo najważniejsza jest wyobraźnia. Nie tylko
przy trzepotaniu rzęsami. ;-) Nawiasem mówiąc, Thunderbird ma bardzo skromną
wyświetlarkę emotikonów: chyba tylko :-) ;-) :-( Reszta emotek pokazywana
jest tylko w postaci znaków ASCII. Ale może ja czegoś nie wiem w Thunderbirdzie.

--
collie

17. Data: 2014-06-10 05:15:06

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-09 19:10, Ikselka pisze:
> Mam.
> http://tiny.pl/q8t4s
> Ale ta technika działa w przeciwnym kierunku, niż Twoja.
Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też
sprzątasz przy pomocy odkurzacza ;-)
http://www.tinyurl.pl?v9qRbWOq
Jacek

18. Data: 2014-06-10 05:32:52

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-10 05:15, Jacek pisze:
> [...]
może to zadziała:
http://www.tinyurl.pl?LyWLI9W3

19. Data: 2014-06-10 09:16:27

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.14 5:15, Jacek pisze:

> Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też sprzątasz przy
> pomocy odkurzacza ;-)

Jeżeli sprzątasz chodnik, zdmuchując z niego liście, to możesz spokojnie -
zgodnie z sugestią Ikselki - również je zebrać od razu do worka. Wystarczy
tylko przełączyć taki wihajster w dmuchawie i podpiąć do niej worek.
No, chyba, że Ty takiego wihajstra nie masz i tylko dmuchasz. ;-)

--
collie

20. Data: 2014-06-10 12:24:55

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-10 09:16, collie pisze:
> [...]
> tylko przełączyć taki wihajster w dmuchawie i podpiąć do niej worek.
> No, chyba, że Ty takiego wihajstra nie masz i tylko dmuchasz. ;-)
Przykład z chodnikiem dałem Ikselce po to, żeby wykazać, że (chyba)
jednak miotłę posiada.
Ja oprócz chodnika mam też liczne klomby i temu podobne wynalazki, gdzie
wydmuchiwanie liści to w zasadzie jedyna metoda. Miałem
odkurzaczo-dmuchawę z OBI, ale niestety ona dmuchała jako, tako, ale
ssała beznadziejnie.
Jacek

szczepienie drzew ozdobnych
Amerykańska ignorancja - studium przypadku.
problem z glebą - wręcz naukowy...
Czy jest coś przeciw grzybom?
cytryniec - co mu?