Orkiestra Anielska - schematy wreszcie gotowe

1. Data: 2005-12-08 07:45:20

Temat: Orkiestra Anielska - schematy wreszcie gotowe
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki!
Wraz z Mirellą opracowałyśmy większość schematów do Anielskej Orkiestry. W
moim albumie umieściłam póki co pierwszego anioła opracowanego przez
Mirellę. Moje schematy zeskanuję jutro i dorzucę. Zachęcam do odwiedzania
poniższego linku, gdzie pojawiać się będą kolejne aniołki z orkiestry.
http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/RR/Wz
ory%20i%20schematy/Orkiestra%20Anielska/
ten sam skrócony link :
http://tinylink.com/?7skeh4w7jE
Dziękuję za cierpliwość wszystkie grupowiczki czekające na obiecaną
orkiestrę
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2005-12-08 07:57:53

Temat: Re: Orkiestra Anielska - schematy wreszcie gotowe
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję. Ola

3. Data: 2005-12-08 08:19:57

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jesteście wielkie!!
Duża buźka i dziękuję bardzo za waszą pracę :D

Pozdr
Ania z Raszyna

4. Data: 2005-12-08 10:52:38

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jesteście cudowne, wielkie,wielkie dzięki.

pozdrawiam
Lucy

5. Data: 2005-12-08 19:45:38

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na priv.
Mirella

6. Data: 2005-12-10 14:27:29

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/RR/Wz
ory%20i%20schematy/Orkie
stra%20Anielska/
> ten sam skrócony link :
> http://tinylink.com/?7skeh4w7jE

W albumie umieściłam już wszystkie opracowane przez nas schematy aniołków z
orkiestry.
Aga

7. Data: 2005-12-14 12:28:12

Od: "Iwona ze Śląska" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stra%20Anielska/
>
> W albumie umieściłam już wszystkie opracowane przez nas schematy aniołków z

Mam jeszcze prosbe.
Czy mozna jeszcze prosic o sch/opis na skrzydelka aniolka 4 lub 6 (skrzydelka
tu sa chyba takie same)?
Bardzo dziekuje i pozdrawiam
Iwona ze Śląska

Wypukły Mikołaj na gazetkę. Jak?