Oryginalne rosliny - lecznicze

1. Data: 2005-04-17 09:27:15

Temat: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "Maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie w swoich ogródkach jakies oryginalne rosliny o leczniczych
własciwosciach.
Ja np. mam cytryniec chiński i żurawine wielkoowocową. A wy???

pozdrawiam Maciek

2. Data: 2005-04-17 10:05:09

Temat: Re: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie w swoich ogródkach jakies oryginalne rosliny o leczniczych
> własciwosciach.
> Ja np. mam cytryniec chiński i  żurawine wielkoowocową. A wy???
>
> pozdrawiam Maciek

Mam wszystkie z wyjątkiem konopi i szałwii dividorum.
Miejsce na kilka nowych też mam.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-04-17 10:55:20

Temat: Odp: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d3ta3k$chu$...@s...interia.pl...
> Czy macie w swoich ogródkach jakies oryginalne rosliny o leczniczych
> własciwosciach.
> Ja np. mam cytryniec chiński i żurawine wielkoowocową. A wy???

A my mamy żubrówkę :-)) Leczy wszystko. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Oczywiście o zaletach leczniczych winogron i produktów z nich nie muszę
wspominać bo o tym wiedzą wsyscy. :-)
J.

4. Data: 2005-04-17 11:44:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my mamy żubrówkę :-)) Leczy wszystko. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

A my mamy walerianę :-)
Schodzą się do niej okoliczne koty i co ja spulchnię glebę wokół liści to te
ją uklepią tarzając się wokół :-D Pewnie zapach jest w korzeniu bo samych
liści nie ruszają.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-04-17 11:53:40

Temat: Re: Odp: Oryginalne rosliny - lecznicze
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in news:d3tfjv$dd6$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Oczywiście o zaletach leczniczych winogron i produktów z nich nie muszę
> wspominać bo o tym wiedzą wsyscy. :-)

Zaletach leczniczych?
Hmm..
Naprawde ma jakies? 8-0
Moglbys cos blizej? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Zeby nie wypasc z tematu - mam w uprawie kilka roslin o wlasnosciach
leczniczych drastycznie, czekam na propozycje :-)

6. Data: 2005-04-17 12:53:37

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wszystkie z wyjątkiem konopi i szałwii dividorum.
> Miejsce na kilka nowych też mam.
> Pozdrawiam.Mirzan

Warto poczytać:))
http://herbarium.0-700.pl/salvia_divinorum.htm

Z pozdrowieniami
Ela Łuczyńska

7. Data: 2005-04-17 13:10:00

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto poczytać:))
> http://herbarium.0-700.pl/salvia_divinorum.htm
>
> Z pozdrowieniami
> Ela Łuczyńska

Przepraszam za prywatę :))
Twój adres jest jakiś zły, napisz do mnie w spr. ślazowca pens. :))
Pozdrawiam, Krystyna

8. Data: 2005-04-17 14:05:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Ewa Sz.
> PS. Zeby nie wypasc z tematu - mam w uprawie kilka roslin o wlasnosciach
> leczniczych drastycznie, czekam na propozycje :-)

Opowiedz jakie, czym bardziej wstrząsające właściwości,
tym lepiej.A jak się mają sasanki?
Pozdrawiam. Mirzan

9. Data: 2005-04-17 15:28:35

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> PS. Zeby nie wypasc z tematu - mam w uprawie kilka roslin o wlasnosciach
> leczniczych drastycznie, czekam na propozycje :-)

Ewo, czyżbyś chciała dodać wyciąg z tojada do tego różowego wina? To może być
hit stulecia :-))))))

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-04-17 20:44:01

Od: "Maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie tzn???

> Mam wszystkie z wyjątkiem konopi i szałwii dividorum.
> Miejsce na kilka nowych też mam.
> Pozdrawiam.Mirzan

Mszyce
Prunus serrulata Kiku-Shidare-Sakura