Osiołkowi w żłoby dano w..... (problemik)

1. Data: 2002-06-01 16:32:13

Temat: Osiołkowi w żłoby dano w..... (problemik)
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osiołkowi w żłoby dano w jednym owies w drugim siano
kto wie jak to sie kończy?

a problemik mam taki że kiedyś miałem problem jak znaleść sobie
"drugą połówkę" a teraz mam je dwie i nie
mogę sie zdecydować na jedną właściwie to każda mi odpowiada (ma swoje za i
przeciw) a muszę sie zdecydować bo jak tak dalej pójdzie
to nie będę miał żadnej :-(

może ktoś ma jakiś pomysł?

1. Data: 2002-06-01 17:54:20

Temat: Re: Osiołkowi w żłoby dano w..... (problemik)
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:
> może ktoś ma jakiś pomysł?

Ja mam - prosty i skuteczny.
Ustalasz sobie, że jak będzie reszka to zostajesz z tą,
a jak orzeł to jesteś z tamtą. Rzucasz monetą i w momencie gdy
patrzysz na wynik, notujesz swoje odczucie. Jeśli chcesz rzucić
jeszcze raz monetą to... wiesz czego tak naprawdę pragniesz.

Podkreślam istotę tego testu - nie chodzi o to, żeby kierować się
w nim losem, czyli tym co wypadnie, lecz tym czy chce się zmienić
wynik tego testu czy nie.

Inny sposób, bardziej praktyczny to zostawić wszystko do
rozwiązania przez czas. Brzmi to banalnie, ale tak właśnie jest najlepiej.
Czas rozwiązuje wszelkie zagmatwane sytuacje.

pozdrawiam
Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych