Osmocote

81. Data: 2000-03-16 12:17:46

Temat: Re: Osmocote
Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

>Porównaj środki jakie stosuje "zaawansowany" w swoim hobby wędkarz a jakie
>rolnik mieszkający nad jeziorem.
>Oczywiście, nie interesuje mnie kto łowi więcej ryb.
Przepraszam, ze sie wtracam, ale uwazam, ze to juz przesada - ze skrajnosci
w skrajnosc ;-)))
pozdrowka
Jarek

Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

82. Data: 2000-03-16 19:06:06

Temat: Odp: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
...........................> Ale przyznasz, ze jest cos w tym, ze w tej
dyskusji po jednej stronie
> jestes Ty a po drugiej reszta?

Uginając się pod ciężarem tego argumentu - przyznaję Ci rację.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

83. Data: 2000-03-16 22:26:00

Temat: Re: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ford Mondeo kombi, na dachu najnowsze modele nart z najnowszymi
>wiazaniami. Ludzie w srednim wieku w nowych, kolorowych kombinezonach.
>Wysiadaja pod wyciagiem z samochodu, zabieraja ten super sprzet i ...
>ida do kawiarni. Tam stawiaja narty w kacie, spedzaja mile dwie, trzy
>godziny. Pakuja sie spowrotem do samochodu i jada do domu. Byli na
>nartach. Nie jest to niestety historia jedyna i wyjatkowa.

Przykład do mnie trafia.

Ale co chcesz od Forda Mondeo?
:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl

84. Data: 2000-03-17 05:06:59

Temat: Odp: Odp: juz nie o nawozach
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Piotr Siciarski wrote.........
zainteresowań".

Nie zgadzam się. Na podstawie pozytywnych efektów można, jedynie, określić
stan wiedzy.
Zainteresowani, hobbyści, pasjonaci mają prawo błądzić i mylić się.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

85. Data: 2000-03-17 07:08:22

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Ale co chcesz od Forda Mondeo?

Ford Mondeo kombi a nie sedan :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

86. Data: 2000-03-17 11:18:11

Temat: Re: Zaawansowanie off-topic
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Cos chyba zazdrosc przez Ciebie przemawia.

I sprobuj idac na kawe zostawic sprzet na dachu.
No chyba ze jestes szybki i parzysz caly czas przez okno.
Pozdrawiam steskniony za nartami Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

87. Data: 2000-03-17 11:29:04

Temat: Odp: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
......................> Wniosek: "zaawansowany" wedkarz ma wiecej pieniedzy
na sprzet wedkarski
> od rolnika.

Dokładnie tak. Przeznacza więcej pieniędzy bo ma w tym przyjemność. Bo te
nakłady są zgodne z jego pasją.

Zauważ, że powiedziałeś "ma więcej pieniędzy na sprzęt a nie powiedziałeś "
ma więcej pieniędzy", ogólnie.
Można przyjąć, że mają tyle samo pieniędzy a tylko jeden z nich wydaje dużo
na sprzęt.
Dlaczego ? Bo to lubi, bo to go interesuje, bo to go nakręca, bo jest
miłośnikiem wędkarstwa.

> Tak patrze za okno i przypomnial mi sie nastepujacy widok:
> Ford Mondeo kombi, na dachu najnowsze modele nart z najnowszymi
> wiązaniami.

Nie wiem po co podałeś taki przykład.
Pasuje on wprawdzie do waszego określenia "poznać po narzędziach, miłośnika
narzędzi" ale ma on się nijak do pasjonatów narciarzy czyli "poznać
pasjonata po jego nartach".
Proponuję nie mieszać tych różnych spraw.

Zgadzam się z waszym poglądem, że poznać miłośnika narzędzi po narzędziach.
Ta sprawa nie jest dyskusyjna więc można przejść do "poznać pasjonata po
narzędziach".
Chyba, że nie widzicie różnicy.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

88. Data: 2000-03-17 12:28:53

Temat: Odp: Osmocote
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:017901bf8f2a$f02024a0$e...@p...com.pl.
..

> Przepraszam, ze sie wtracam, ale uwazam, ze to juz przesada - ze
skrajnosci
> w skrajnosc ;-)))

Nie rozumiem, co chcesz powiedzieć poza tym, że przesadzanie jest domeną
ogrodników.
Wytłumacz jaśniej albo przyjdź z matką :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

89. Data: 2000-03-18 20:24:35

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:
> Zgadzam się z waszym poglšdem, że poznać miłoœnika narzędzi po narzędziach.
> Ta sprawa nie jest dyskusyjna więc można przejœć do "poznać pasjonata po
> narzędziach".
> Chyba, że nie widzicie różnicy.

Tylko jeszcze powiedz mi jak odroznisz po tych narzedziach czy ich
wlasciciel jest "milosnikiem narzedzi" czy "pasjonatem"?

I znowu dyskusja zbacza na milosnikow i pasjonatow a mialo byc o
zaawansowaniu :-)))

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

90. Data: 2000-03-20 00:29:52

Temat: Re: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>...........................> Ale przyznasz, ze jest cos w tym, ze w tej
>dyskusji po jednej stronie
>
>Uginając się pod ciężarem tego argumentu - przyznaję Ci rację.

Tu chyba masz Krzyśku na uwadze tzw. demokrację, kiedy głupsza większość
rządzi mądrzejszą mniejszością.
W tym przypadku raczej tak nie jest:
kilka osób mówi, że białe jest białe - a Ty twierdzisz że czarne.

Dobrze będzie zrobić ankietę grupową, czy jeszcze ktoś prócz Ciebie mniej
zwraca uwagę na efekty, a bardziej na drogę do ich osiągnięcia (w skrócie
rzecz przedstawiając).
Postaram się coś zrobić w tym kierunku.

Pozdrowienia
p...@r...pl

Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000
stare wisnie
stare wisnie
nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym
Odp: nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym