Osmocote

71. Data: 2000-03-15 07:53:30

Temat: Odp: juz nie o nawozach
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8amh5r$ef8$1...@a...webcorp.com.pl...
..................> O gustach się nie dyskutuje, bezguście piętnować można.

Bardzo się z tym nie zgadzam (bo część pierwsza, zdania, koliduje z drugą)
ale to już chyba sobie daruję bo temat nie na tą grupę.
Do innych spraw nie zgłaszam veta.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

72. Data: 2000-03-15 08:19:49

Temat: Re: Odp: Odp: Osmocote
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A na jakim etapie wg.Ciebie jestem?
Bo nie wiem czy sie obrazic :-)))
czy podziekowac?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

73. Data: 2000-03-15 10:18:59

Temat: Odp: Odp: Osmocote
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

>BTW nawet nie umawialismy sie

Możesz napisać jeszcze raz to zdanie po polsku bo nie znam takiego skrótu i
nawet, jak go wyjaśnisz, to nie zapamiętam go.

> Jesli mnie Krzysiu przekonasz, ze stosowanie nowszych narzedzi,
> materialow ogrodniczych swiadczy o wiekszym zaawansowaniu ogrodniczym,

Porównaj środki jakie stosuje "zaawansowany" w swoim hobby wędkarz a jakie
rolnik mieszkający nad jeziorem.
Oczywiście, nie interesuje mnie kto łowi więcej ryb.
> A to dobrze czy zle (ze zazofoska zawiera chlorki :-) )?

Źle. Niektóre rosliny źle reagują na takie związki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

74. Data: 2000-03-15 10:56:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8alu27$5mm$...@s...icm.edu.pl...
........................> Czy profesjonalista może kochać swój ogród, a
cudzy gdzie pracuje też?

A czy chirurg lubi operować swoją rodzinę?
On, co innego kocha, a co innego operuje :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

75. Data: 2000-03-15 21:11:30

Temat: Re: juz nie o nawozach
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy profesjonalista może kochać swój ogród, a cudzy gdzie pracuje też?

Ten temat był w zeszłym roku o tej porze. Ja już się ntt. wygadałem. Szukaj
w archiwum "miłośnicy a omnipotenci".

Pozdrowienia
p...@r...pl

76. Data: 2000-03-15 21:14:18

Temat: Re: Odp: juz nie o nawozach
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A określenie: "poznać pasjonata po jego narzędziach" jest poprawne?
Ty>powiesz, że nie, a ja stwierdzam, że tak :-).

Krzychu, chodzi Ci o miłośnika narzędzi?, czy miłośnika ogrodów? bo chyba
już całkiem się pogubiłem.

Pozdrowienia
p...@r...pl

77. Data: 2000-03-15 21:18:35

Temat: Re: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie. Mozna za to okreslic jego stan majatkowy.

Dokładnie tak samo mnie się wydaje.

p...@r...pl

78. Data: 2000-03-16 08:03:51

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> ........................> Czy profesjonalista może kochać swój ogród, a
> cudzy gdzie pracuje też?
> A czy chirurg lubi operować swoją rodzinę?

Jasne, on najchetniej by operowal wszystko co sie rusza. Tylko prawo mu
zabrania operowac rodzine, bo uwaza sie, ze moglby podejsc do tego zbyt
emocjonalnie.

> On, co innego kocha, a co innego operuje :-)

On kocha operowac :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

79. Data: 2000-03-16 08:03:57

Temat: Odp: Odp: juz nie o nawozach
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ap79g$itr$1...@a...webcorp.com.pl...

> Krzychu, chodzi Ci o miłośnika narzędzi?, czy miłośnika ogrodów? bo chyba
> już całkiem się pogubiłem.

Trochę Cię naprowadzę.
Chodzi tu o pasjonata (miłośnika). Bez względu czy jest to miłośnik ogrodów
czy koni czy miniaturowych kolejek.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

80. Data: 2000-03-16 08:40:29

Temat: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porównaj środki jakie stosuje "zaawansowany" w swoim hobby wędkarz a jakie
> rolnik mieszkający nad jeziorem.

Acha. Zaawansowany wedkarz: finskie wedziska - 5 szt., ruskie 3,
szwedzki kolowrotek, amerykanska zylka, szwjcarskie haczyki, plecak,
gumowce do pasa, dwie kurtki - puchowa i gumowa przeciwdeszczowa,
niemiecki stoleczek, echosonda, czeska motorowka z japonskim silnikiem
itd.
Rolnik - wedkarz niezaawansowany - kij leszczynowy, kawalek
najzwyklejszej zylki, najzwyklejszy haczyk albo nawet wygieta szpilka.
Czyli: po sprzecie ich poznacie.

> Oczywiście, nie interesuje mnie kto łowi więcej ryb.

Rozumiem, ze tym zdaniem dopuszczasz, ze rolnik moze lowic nawet wiecej
od "zaawansowanego" wedkarza. Przyjmijmy wiec, ze wyniki maja podobne.

Wniosek: "zaawansowany" wedkarz ma wiecej pieniedzy na sprzet wedkarski
od rolnika.

Tak patrze za okno i przypomnial mi sie nastepujacy widok:
Ford Mondeo kombi, na dachu najnowsze modele nart z najnowszymi
wiazaniami. Ludzie w srednim wieku w nowych, kolorowych kombinezonach.
Wysiadaja pod wyciagiem z samochodu, zabieraja ten super sprzet i ...
ida do kawiarni. Tam stawiaja narty w kacie, spedzaja mile dwie, trzy
godziny. Pakuja sie spowrotem do samochodu i jada do domu. Byli na
nartach. Nie jest to niestety historia jedyna i wyjatkowa.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000
stare wisnie
stare wisnie
nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym
Odp: nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym