Osoba niepełnosprawna szuka pilnie Pracy

1. Data: 2007-04-10 13:58:24

Temat: Osoba niepełnosprawna szuka pilnie Pracy
Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów

Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy

Witam serdecznie ,szukam pilnie pracy ,jestem inwalidą 2 grupy (
widzę ,chodzę , słyszę ) inwalidztwo moje polega na chorobie kręgosłupa
i trochę nerwy ,mam rentę w wysokości 525 zł , do grudnia 2006 roku
byłem ankieterem ,robiłem ankiety towarów żywnościowych , przemysłowych
Posiadam wykształcenie średnie niepełne
Co mogę robić czyli co mógłbym robić co potrafię
- praca zdalna czyli robiona w domu
- prace administracyjne , prace przy wpisywaniu danych ,wystawianiu
aukcji na allegro
- szukanie danych w internecie
- udzielanie informacji drogą internetową , telefoniczną ( dyżury
telefoniczne na temat , TV-SAT ,sprzętu radiowego ,
telewizji ,RTV ,telefonów komórkowych ,sprzętu audio-wideo , Wszystko
co jest związane z sprzętem RTV i telefonami komórkowymi , inne do
dogadania
- montażu długopisów ,prostych urządzeń ,lutowanie wykluczone
- admirowania forum dyskusyjnym ,pisania artykułów itd.

Moje Wymagania
Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie
Istnieje Możliwość zatrudnienia mnie w ramach Państwowego funduszu osób
niepełnosprawnych

Moje warunki techniczne
Komputer posiadam ,sprawny itd. ,nie ma tylko drukarki
Internet dostęp stały bez ograniczeń
Telefon komórkowy tak w sieci era ,możliwy numer telefonu w sieci
idea ,dyżury na przemian
Jestem po prostu pasjonatem dzwonienia i przyjmowania telefonów
Mógłbym dzwonić po zwrocie kosztów rozmów telefonicznych ,mogę zainstalować
telefon stacjonarny po zwrocie kosztów
Kontakt
Majl s...@i...pl
Gadu gadu 3181428
Telefon 0-33-870-53-79 nie mój rodzinny
Lub najlepiej telefon komórkowy
0-664-822-282 czynny cała dobę
Pozdrawiam serdecznie Buda Jacek SP9TCU

2. Data: 2007-04-10 15:05:49

Temat: Re: Osoba niepełnosprawna szuka pilnie Pracy
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów
>
> Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy
Można zrozumieć Twoją potrzebę Jacek, ale tutaj możesz znaleźć jakąś lepszą
czy gorszą radę, ewentualnie ktoś poradzi Ci gdzie szukać, bo wątpię, by na
grupie dało się znaleźć potrzebnego Ci pracodawcę.
Jedynym specjalistą od pracy ON tu na grupie jest pan Adam - może mógłby Ci
coś zaproponować.
Spróbuj u "iponków" na http://ogloszenia.ipon.pl/, choć tam wielu
poszukujących, to jednak jakieś oferty pracy też są.
Powodzenia.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt (sp1wsz)

3. Data: 2007-04-10 16:27:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-04-2007 o 15:58:24 Jacek Tusuński <s...@g...pl>
napisał(a):

> Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów
>
> Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy

Centrum Integracji Kraków - prowadzą biuro pośrednictwa pracy.

http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/17261

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

4. Data: 2007-04-10 20:25:57

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <
> chałupnictwo
W Oleśnicy jedna firma obuwnicza "LESTA"
ogłasza się co chwilę, że szuka osób do szycia cholewek.
Do tej pracy trzeba mieć super zdolności manualne i anielską cierpliwość.
Kiedyś we Wrocławiu firma KOELNER zatrudniała ON
jako chałupników.

5. Data: 2007-04-11 02:56:59

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje Wymagania
> Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
> współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie

Robisz antyreklame niepelnosprawnym w kwestii finansowego wynagradzania

6. Data: 2007-04-11 05:41:53

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-04-2007 o 04:56:59 scorpio <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Robisz antyreklame niepelnosprawnym w kwestii finansowego wynagradzania

Nie wiadomo za jaki czas. A może DZIENNIE?

7. Data: 2007-04-11 06:07:02

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiadomo za jaki czas. A może DZIENNIE?

He ! Trafiony dowcip z tym dziennym :-)

8. Data: 2007-04-11 11:05:14

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiadomo za jaki czas. A może DZIENNIE?

Nie, za godzine, bo to tylko niecale 100 usd. USA tyle placa robotnikom
pracujacym na platformach naftowych w Zatoce Meksykanskiej, ale robic trzeba
na okraglo poki niema jakiegos tornada.

Leszek :)

9. Data: 2007-04-11 16:45:36

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pracujacym na platformach naftowych w Zatoce Meksykanskiej, ale robic
> trzeba na okraglo poki niema jakiegos tornada.

Już widze znowu zaczynacie wypisywać głupoty /odnośnie wynagrodzenia 300 zł
/ widzicie że gość jest w tragicznej sytuacji/ może ma jakieś kredyty i
brakujemu własnie takiej kwoty . Stąd taka determinacja - byle zapłacić
zobowiązania - pewnie nie wiecie jak to jest . A ja właśnie wiem . człowiek
zaszczuty jest w stanie zrobić prawie wszystko - G. wiecie co to znaczy
renta na schorzenia kregosłupa , bo gośc na oko jak ta lala a pieprzy ,że
czegoś nie może . A właśnie tak jest . Bywają dni ze nie można nawet
siedziec - i jak tu pracować , gdzie i za ile ? A panowie jak zwykle śmiechy
chichy - za godzine, za dzien , 100 dolarów czy więcej - przestańcie sie w
końcu wydurniać - jak nie macie nic do powiedzenia w sprawie to najlepiej
zmilczeć - i nie pozdrawaim
--
j...@p...onet.pl
www.azt.tarman.pl

10. Data: 2007-04-12 07:22:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.04.2007 15:58, użytkowniczka/użytkownik Jacek Tusuński
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów

> Pozdrawiam serdecznie Buda Jacek SP9TCU

To Jacek Tusuński czy Jacek Buda ??- przy szukaniu pracy to by trzeba by
podpisywać się jednoznacznie :-)

Skoro trafiłeś tutaj, spróbuj na grupie pl.praca.szukana - ot takie
usenetowe poszukiwanie pracy :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Sprzedam handbike
Apelacja
złamanie nogi