Osobisty asystent

1. Data: 2000-01-25 08:29:09

Temat: Osobisty asystent
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Milo mi poinformowac ze na SaSo umiescilem kolejny odcinek z serii

MIEPELNOSPRAWNY W NIEMCZECH

autorem oczywiscie jest nasz niestrudzony Jozek Cwielong .Poswiecil na
to zaly swoj weekend by z niemieckich materialow wybrac to co dla nas
najistotniejsze. Oczywiscie nie wyczerpuje to tematuwiec wszystich
zainteresowanych zapraszam do dyskusji a w przypadkach 'trudnych' i na
priva (adres podany na koncu strony)

Strona znnajduje sie na SaSo w dziale Nowinki . Oczywiscie mozna tez
'zastartowac z dzialu Nowe !

http://samisobie.clan.pl/nowe.htm

Dzieki Jozku za prace ktora dla nas robisz !

pozdrawiam
A.A.

PS Tobie Robercie dedykujemy ten material bys mial czym pomachac naszym
'sw.biurokracym' , tym wszystkim ktorzy z nami podle postepuja. Jakze
przekonac onych ze madre dyskusje moga dac tylko DOBRE efekty, ze
wspolna praca przysparza DOBRA dla WSZYSTICH. Hm ?

2. Data: 2000-01-26 10:16:04

Temat: Re: Osobisty asystent
Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Andrzej Abraszewski napisał(a):
> PS Tobie Robercie dedykujemy ten material bys mial czym pomachac naszym
> 'sw.biurokracym' , tym wszystkim ktorzy z nami podle postepuja.

Dzięki Wam chłopaki!!!

Przeczytałem ten materiał i... załamałem się. U nas jest to po prostu
NIEREALNE, by TAKIE środki dało się uzyskać skądkolwiek (czy to z Kas
Chorych, czy Opieki Społecznej). Ten tekst pokazuje, że żyjemy nie w
centrum Europy ale w jakimś bantustanie.

Moje pierwsze kontakty z OS w sprawie możliwości przeznaczenia środków
na takiego osobistego asystenta dały tylko połowiczny skutek. Otóż nie
da się tak zrobić, gdyż:

1.) OS ma umowę z PKPS (wszystcy wiemy co to za "instytucja") i tylko
im zleca usługi tzw. opiekuńcze,
2.) odpłatność za usługi jest częściowa, ale nie ma realnej możliwości
by OS "dała" środki na całodobową, ba, nawet 5-12 godzinną opiekę (nie
mówiąc już o FACHOWEJ opiece, bo przecież w PKPS zatrudniają się
DYLETANCI - ostrzegam: ja ważę swoje słowa!)

Jedyne co udało mi się wydębić (jak na razie) to wolontariusz (ale nie
z OS), ktory będzie mi pomagał poruszać się po mieście. Podkreślam:
WOLONTARIUSZ, a więc osoba działająca bez wynagrodzenia i z własnej,
nieprzymuszonej woli. A w tym wszystkim pomaga mi P. Beata z CPS na
Bielanach, która swoim zaangażowaniem i życzliwością udowadnia, że jak
się chce to można wywiązywać się z powierzonych obowiązków pracownika
społecznego. Ona akurat zasługuje na to miano.

Ciąg dalszy mam nadzieję nastąpi...
3mka,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

3. Data: 2000-01-30 00:16:43

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak <r...@c...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@c...pl... wrote :

Cześć,

> [...]
> mówiąc już o FACHOWEJ opiece, bo przecież w PKPS zatrudniają się
> DYLETANCI - ostrzegam: ja ważę swoje słowa!)

Robert ,...Robert... zajrzyj proszę do mojego postu po którymś to mnie
tak słodko powitał :

" Witojcie Panocku " ;-)

Coś tam skrobnąłem o strukturze budowaniu kapitału finansującego
rehabilitację zawodową inwalidów. Gdyby Polska miała tą strukturę to i
byłyby pieniądze. Będę się upierał , że tu jest przyczyna , że ich
zawsze brak no i kompetentnych urzędasów

pozdr, - Józek

Dotacje dla inwalidów z Teksas stan.
Oświadczenie
urzadzenie zabierajace wozek
Przeprosiny Jozia
Programy komputerowe dla osob autystycznych.