Re: Historia Grupy

1. Data: 2000-01-25 09:24:41

Temat: Re: Historia Grupy
Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a) w wiadomości: <3...@c...pl>...
>Wlasnie. Tylko czytasz. Fakt zes nawet na te grupe glosowal.

Nie przesadzaj ze tylko czytam.

>Pokzazas Ci chwyt ... NL (Niny Liedtke) ?
>Co ona w takim momencie potrafi napisac ?

A o co tobie tutaj chodzi???????

>Ze milcza to prawda ale nie zostali zaszczekani tylko na WLSNE zyczenie
>sie wyniesli. Byl to ich wolny wybor wiec teoryjki nie tworz i
>niestworzonych HISTORII nie opowiadaj

Na wlasne zyczenie?

>Tu jest miejsce dla wszystlich, Madryych i glupich, Zdrowych i chorych
>.... - dopiero to pisalem.

Do ktorych ty sie zaliczasz?

>Ejze, no przeciez i TY . Przed chwila nam to zapodales. Tylko ze Ty
>wiecznie zajety ... sciganiem sie wokol wlasnego nosa a ja wieczna praca
>na rzecz innych. Alez nic nie mowie . Kazdemu wolno byc jakim chce byc.
>Kazdemu tez wolno to popierac lub krytykowac.

Za taka prace na grupie to ja dziekuje. Jest tu rotacja jak w kadrze klubu I
ligi.

>Zdziwisz sie jak beda Twoich proroctw sluchac. Moja prace tu KAZDY widzi
>a Twoja jaka jest. Tylko na chwaleniu sie polega czy cos przeoczylem ?

Juz tradycyjnie przeoczyles.

>Pasozyty ? Tak za darmo na nas zeruja ? Ciekawe czemu nie napisza, czemu
>nie wiemy ze na nas zarabiaja (bo pewnie maja z tego jakis profit)

Praca jak wszystkie. Dlaczego chcesz ich pieniadze? Czasem odzywali sie na
grupie (widze ze to tez przeoczyles). Mysle ze to bardzo dobrze ze np. w TV
pojawiaja sie programy o ON. A gdzie maja znalezc material? Doskonalym
miejscem powinna byc ta grupa.

>To swietnie. niech mlodzi wiedza ze sa tu rozni poparancy tacy co to i
>nacia rzuci (notacja znienawidzonego przez Ciebie czlowieka) ale i ala
>TEORIE WYRKOMIENIA opracuje, i 'do dupy' powie, i sie kloci, i chwali
>jaki to z niego wspanialy sportowiec, i ... Mamy to ukrywac ? Ze
>jestesmy ROZNORODNI ? Przeczytaj wspanialy list Czeslawa z Kanady ktory
>wlasnie , w czasie 'slawetnej banicji czworga' napisac . Pamietacie
>"Kubek herbaty" ?

Mamy tu pokazac ze jestesmy ludzmi a nie popaprancami.

>Nie ma co myslec. Zycie

Myslenie sie przydaje. Polecam. To nie boli.

Arek Skrzypinski