Ospa - jak łagodzić ból ?

1. Data: 2003-11-24 08:40:46

Temat: Ospa - jak łagodzić ból ?
Od: "Palo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko (5 lat) w piątek (21.11.) miało pierwszą wysypkę. Wysypka (ok.
3 krostek) wystąpiła także w jamie ustnej. Dziecko płacze nawet przy
przełykaniu śliny nie mówiąc już o jedzeniu. Czym można złagodzić ten ból ?

2. Data: 2003-11-24 11:17:40

Temat: Re: Ospa - jak łagodzić ból ?
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bpsg6d$jac$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Palo

> Czym można złagodzić ten ból ?
Na jamę ustną, to żele do ząbkowania - zawierają substancję
znieczulające. Nie wiem, czy można je stosować na krostki ospowe?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-11-24 11:32:51

Od: "AnJa" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3 krostek) wystąpiła także w jamie ustnej. Dziecko płacze nawet przy
plukac naparem z szalwii. tak samo inne delikatne miejsca, na ktorych
wystapia bable... (jesli to dziewczynka ;))
u mnie (kiedys tez tak mialam) cale szczescie te bable szybciej sie zagoily
niz te na pozostalych czesciach ciala, wiec tylko pare dni bolu to bylo.

Pozdrawiam i zdrowka zycze
AnJa

4. Data: 2003-11-24 16:12:56

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tantum verde w sprayu i żele na ząbkowanie- łagodzą ból

Drzenie powieki
Krotsza noga
grupy krwi
język a organy