Ośrodek w Zaborze k. Zileonej Góry

1. Data: 2005-05-22 17:24:23

Temat: Ośrodek w Zaborze k. Zileonej Góry
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szanowni Grupowicze,
Czy ktoś z Was ma jakieś informacje o Ośrodku Leczenia Dzieci i Młodzieży w
Zaborze koło Zielonej Góry?
Interesują mnie wszelkie informacje, bowiem lekarz zaproponował leczenie tam
mojego dziecka.
Małgosia

1. Data: 2005-05-22 19:36:52

Temat: Re: Ośrodek w Zaborze k. Zileonej Góry
Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Małgosia [Sun, 22 May 2005 19:24:23 +0200]:

> Czy ktoś z Was ma jakieś informacje o Ośrodku Leczenia
> Dzieci i Młodzieży w Zaborze koło Zielonej Góry?
> Interesują mnie wszelkie informacje, bowiem lekarz
> zaproponował leczenie tam mojego dziecka.

Moja ciotka adoptowala 3 dzieci, ktore wlasnie tam byly
leczone. Zreszta juz po tym, jak zamieszkaly u niej, tez
je tam jakos zawozila -- zdaje sie zreszta, ze one tam
zostawaly na jakis czas a potem do domu spowrotem, i po
ilustam znow do Zaboru.

Nie wiem co Cie interesuje, lekarzem nie jestem, ale jesli
Ci to pomoze to moge ciotke podpytac.

Kira

--
/O)\ "I am what I am, I do what i want"
\(O/ CyberPrzestrzen Kiry: www.cyber-girl.net

1. Data: 2005-05-22 22:17:33

Od: wojtek <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia napisał(a):
> [...]
> Zaborze koło Zielonej Góry?
> Interesują mnie wszelkie informacje, bowiem lekarz zaproponował leczenie tam

a co konkretnie chcesz wiedziec ?
pisz na prv

Scena z 5x2 [uwaga spoilery]
need help