Czy mógłby mnie ktoś uspokoić?

1. Data: 2005-05-21 20:25:33

Temat: Czy mógłby mnie ktoś uspokoić?
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wszystko będzie dobrze."

Proszę o powtarzanie.
(taka mantra)

Dla dociekliwych, np: pieprzony haarp i piramida
Oraz, Masa krytyczna informacji.

Dwa tak duże zagrożenia, na przestrzeni ostatnich paru lat.

Zero możliwości zapanowania.

Ponieważ jestem w "kryzysie środka życia", to pewnie
chciałbym jeszcze drugie tyle pożyć. :-))

Pewnie się tu trochę przewietrzy.

Ale co ja to chciałem?
Aha!

Czy moglibyście mi wysyłać wszystko co Was niepokoi?
Ot takie tam, różne bzdety.
Na adres jak w nagłówku.
A to się byk ocielił.
Kometa spadła i się utopiła.
Robaki z ziemi wychodzą.
etc.

Będę wdzięcznie czekał z zakąską.

ett

1. Data: 2005-05-21 20:50:15

Temat: Wiem, wiem - odbiło mi
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie znalazłem
http://www.niniwa2.cad.pl/raportn.htm

ett

1. Data: 2005-05-21 20:54:58

Temat: Re: Wiem, wiem - odbiło mi
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdemu sie zdarza - to dobra rzecz ;)))

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-21 22:46:45

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> Kazdemu sie zdarza - to dobra rzecz ;)))
>
> Pzdr,
> HS.

No, dzięki HadeSie :-))

Dostałem też, pocieszająco pornograficzne SMSy,
więc społecznie odpowiem....
Jestem z Wami mentalnie.
Nie miętolenie, a męto_lenie :-)))

No i od pewnego typa dostałem linka,
który tylko potwierdził com myslał,
od pięciu lat.

Włala
dla zaiteresowanych.
http://www.guerrillacampaign.com/Hugh.htm

O, dzięki, nieobecny na jutrzejszym ognisku :-))

Tak, pocieszyliście mnie, żem zwariował w normie.

pozdrówka (zwłaszcza dla tych cichych myszek :-)

ett

1. Data: 2005-05-22 08:44:38

Temat: Re: Czy mógłby mnie ktoś uspokoić?
Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. eTaTa<- d6o57c$ojb$...@i...gazeta.pl naszkrobal(a):

> Czy moglibyście mi wysyłać wszystko co Was niepokoi?

Obawiam się, że to niemożliwe... ale gdybyś zechciał odwrócić to pytanie
i zapytać o to, co niepokoju we mnie nie wywołuje, to chyba byłbym w
stanie Ci pomóc.

> ett

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-05-25 20:04:14

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d6pgo5$6ip$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
>
> Obawiam się, że to niemożliwe... ale gdybyś zechciał odwrócić to pytanie
> i zapytać o to, co niepokoju we mnie nie wywołuje, to chyba byłbym w

Może inaczej. Każdy ma swój poziom niepokoju.
Ja dziś oglądnąłem instrukcję, odświeżacza Bris. Oczywiście
wiadomo gdzie się tak nudziłem :-)))

I tam jest tak. Po polsku brzmi przyjemnie, ale w innych językach nie.
Dlaczego Polak nie może wiedzieć, że jest to butla z Propan-butanem?
A inni mogą?

Co nie gra?

Ale też, informacja o zagrożeniach, ma swoje plusy i minusy.
Kto chce sobie w domu rozpylać Propan-butan?
I to w miejscu gdzie i tak rozpyla, metan.

Cudowna konsystencja :-)))

Poziom niepokoju, mnie, nie niepokoi.

Każda, jak piszą myśliciele, maupa ma dostęp do zrozumienia.
Tylko nie każda, może coś z tym zrobić. Z tym, iż wie!
Wczoraj pękaliśmy ze śmiechu, jak wysoki rangą oficer policji,
powiedział "No, ten dzisiejszy artykuł, stawia w nowym świetle
możliwość zaistnienia grupy przestępczej w policji. To stwarza
inną perspektywę".
Idealnie inteligentny!
Choć wystarczyło, kogokolwiek spytać na ulicy.
Ale, po co?

Itd.
Ale bez konkretów, tych podwalin, łomów!, nie ruszysz chadziejstwa.

ett

A co Cię nie niepokoi?

1. Data: 2005-05-26 08:18:59

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. eTaTa<- d72lf5$r2f$...@i...gazeta.pl naszkrobal(a):

:)
Dobrze, dobrze..

> Może inaczej. Każdy ma swój poziom niepokoju.
> Ja dziś oglądnąłem instrukcję, odświeżacza Bris. Oczywiście
> wiadomo gdzie się tak nudziłem :-)))

No wiadomo, wiadomo.
Wyobraź sobie, że kombinowałem w tym samym miejscu, tyle że z bardziej
'centralnym' przedmiotem. Otóż w hotelu "***", gdy pierwszy raz wszedłem
do kibelka, na desce klozetowej leżała cudna kartka - z 10 cm.
szerokości i dosyć długa, co by po obydwu stronach kibla przytrzasnąć to
klapą. Na kartce napis "zdezynfekowano". Pod napisem polskim był jeszcze
niemiecki i angielski. Podczas gdy po polskiemu napisali
"zdezynfekowano", po angielskiemu i po niemieckiemu rozwinęli na "umyto
i zdezynfekowano". Nawet ciapnąłem fotkę - ale później ją 'przypadkowo'
(? - raczej nie) skasowałem. Kartki nie odważyłem się zachować, bo to
prawie jak 'ręcznik' w priVatnej torbie (a ręczniki mieli cudne). A
skoro 'kartka'='ręcznik', to OBAWIAŁBYM się tego, żeby moja kleptomania
nie sięgnęła po to przyjemniejsze w dotyku ;)

No i? Problem z tłumaczeniem? ;))

> I tam jest tak. Po polsku brzmi przyjemnie, ale w innych językach nie.
> Dlaczego Polak nie może wiedzieć, że jest to butla z Propan-butanem?
> A inni mogą?

Właśnie kur**!
Napisy na kiblowej kartce.

> ett

TT

> A co Cię nie niepokoi?

Kobiety - wykombinowałem coś.
Wiesz dlaczego nasz Papa tak zabiegał o tę "Mkę" na 'fladze'?

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-05-26 10:21:48

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d740p2$k67$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> ->J.E. eTaTa<- d72lf5$r2f$...@i...gazeta.pl naszkrobal(a):

> Kobiety - wykombinowałem coś.
> Wiesz dlaczego nasz Papa tak zabiegał o tę "Mkę" na 'fladze'?

Trudny problem, mi zajęło parę lat.
Ale słucham Twojej wersji.

ett

Czy ta kartka ma podtekst?
na pl.sci.psychologia sami święci
pytanie w tescie psychologicznym
Wiedzieć co chce się pomyśleć i nie powiedzieć tego w myślach
Re: Nie przeboleje