pytanie w tescie psychologicznym

1. Data: 2005-05-20 19:15:51

Temat: pytanie w tescie psychologicznym
Od: "nowy" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?

Pozdrawiam nowy

1. Data: 2005-05-20 21:45:23

Temat: Re: pytanie w tescie psychologicznym
Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowy wrote:
> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?

nadmiar alkoholu we krwi biesiadnikow?
a tak powaznie... dlugo by wymieniac ;)

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-20 22:00:48

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?
>
> Pozdrawiam nowy

ancug

Albeo

1. Data: 2005-05-20 23:52:05

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowy napisał(a):
> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?

Jednego i drugiego nie cierpię

Czym jest człowiek po śmierci? Niczym, ścierwem, pyłem

Wesele to obrządek i formalności. Dokumenty na drodze do kłopotów.
Pogrzeb użalanie się nad kolesiem z którego diabeł zrobi sobie steka.
I tu i tu spotykają się "dobrzy znajomi", rodzina i kuzyni którzy mówią
sobie cześć tylko na takich imprezach.

Gdy umrę zjedzą mnie robale a ja zastanawiam się czy będę to widział ;)

To co łączy wesele i pobrzeb to tragedia...

1. Data: 2005-05-21 00:26:49

Od: alicja <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gdy umrę zjedzą mnie robale a ja zastanawiam się czy będę to widział ;)
>
> To co łączy wesele i pobrzeb to tragedia...

późna pora jak widać wyzwala w człowieku ponurego poetę ;-)
--
alicja
------------------------------------

1. Data: 2005-05-22 17:49:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowy; <d6ld67$qe5$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?

Jakby nic - pogrzeb i ślub to i owszem - pogrzeb i wesele to nic [nie
mylić pogrzebu ze stypą, a ślubu z weselem].

Flyer

1. Data: 2005-05-22 20:28:14

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?
>
> Pozdrawiam nowy

czemu do h... nikt nie napisze: płacz?

Albeo

1. Data: 2005-05-25 20:14:42

Od: "Lepton" <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowy" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mialem takie pytanie m.in. "Co maja wspolnego pogrzeb i wesele?" Do tej
pory
> nie znam odpowiedzi choc minelo wiele miesiecy...
> Czy ktos z grupy zna na to odpowiedz?

Na pogrzebie zegna sie osobe, ktora odchodzi w zaswiaty, nie wiadomo czy do
nieba czy piekla, ale wiekszosc ma nadzieje ze kochala Boga i Bog ja kocha,
tak wiec dusza szczesliwie zazna spokoju w niebie.
Na weselu rodzice jakby zegnali dzieci, ktore odchodza juz do swoich
wlasnych rodzin, nie wiadomo czy zaloza wlasna rodzine dobra, czy zla, ale
wiekszosc ma nadzieje ze sie kochaja prawdziwie i beda ze soba zyli
szczesliwie.

Pozdrawiam,
Lepton

1. Data: 2005-05-26 14:29:16

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepton wrote:

> Na pogrzebie zegna sie osobe, ktora odchodzi w zaswiaty, nie wiadomo czy do
> nieba czy piekla, ale wiekszosc ma nadzieje ze kochala Boga i Bog ja kocha,
> tak wiec dusza szczesliwie zazna spokoju w niebie.

a co gdy ktos ma swiecki pogrzeb?

> [...]
> wlasnych rodzin, nie wiadomo czy zaloza wlasna rodzine dobra, czy zla, ale
> wiekszosc ma nadzieje ze sie kochaja prawdziwie i beda ze soba zyli

a tesciowa patrzy i mysli 'i tak Ci, kochany zieciu, dowale'...

P.S. po co ludzie alkohol wymyslili?
P.S.2 tak wiem, czepiam sie ;)

--
pawel - http://grek.punktg.com.pl/ (lekkie zmiany na www)

1. Data: 2005-05-26 17:18:45

Od: "Aneta" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Główni aktorzy obu widowisk są początkiem nowego życia.
Aneta

Wiedzieć co chce się pomyśleć i nie powiedzieć tego w myślach
Re: Nie przeboleje
Nie przeboleje
Nie przeboleje
dzieki magdalenko