Czy ta kartka ma podtekst?

1. Data: 2005-05-21 14:22:34

Temat: Czy ta kartka ma podtekst?
Od: "rywin11" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma przysłała mi kartkę internetową (w odpowiedzi na moją kartkę z
życzeniami urodzinowymi). Mozna ja zobaczyc po kliknieciu linku. Czy to
niewinna kartka ze zdjeciem o przyrodzie czy tez kartka z podtekstem?
http://republika.pl/pawel008/images/1.jpg

1. Data: 2005-05-21 15:03:26

Temat: Re: Czy ta kartka ma podtekst?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życzeniami urodzinowymi). Mozna ja zobaczyc po kliknieciu linku. Czy to
> niewinna kartka ze zdjeciem o przyrodzie czy tez kartka z podtekstem?

tak, ta kartka niewątpliwie ma podtekst, gdyż ulstroplatis cherbis czerwony w
XXIII wieku w Chinach uchodził za kwiat najlepiej nadający się do obrzędów na
cześć boga Ghala. Cesarz w ramach kolejnej reformy religijnej w Chinach w roku
1238 zabronił czcić to bóstwo i sciął 30000 różnowierców. Jednocześnie należy
nadmienić, że Ghal był bóstwem akwatycznym, tzn. że ona może Ci sugerować,
żebyś częściej się mył po prostu.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-05-21 18:18:32

Od: "rywin11" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może link do obrazka ktory ja jej wyslalem z zyczeniami urodzinowymi cos
wniesie do dyskusji? :-)
http://republika.pl/pawel008/images/2.jpg

1. Data: 2005-05-21 18:28:42

Od: "Publicon" <p...@z...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może link do obrazka ktory ja jej wyslalem z zyczeniami urodzinowymi cos
> wniesie do dyskusji? :-)

No cóż, to wiele tłumaczy. Chociaż MSZ powinieneś dostać tylko jeden
kwiatek (np. ten większy) :).

Publicon

1. Data: 2005-05-21 18:49:31

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rywin11" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znajoma przysłała mi kartkę internetową (w odpowiedzi na moją kartkę z
> życzeniami urodzinowymi). Mozna ja zobaczyc po kliknieciu linku. Czy to
> niewinna kartka ze zdjeciem o przyrodzie czy tez kartka z podtekstem?

a to już chyba zależy od indywidualnej interpretacji...
Gosia

1. Data: 2005-05-21 18:50:24

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tłiti" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
należy
> nadmienić, że Ghal był bóstwem akwatycznym, tzn. że ona może Ci sugerować,

ciekawe, czy wysyłająca kartkę koleżanka też o tym wiedziała...
G.

1. Data: 2005-05-21 18:51:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może link do obrazka ktory ja jej wyslalem z zyczeniami urodzinowymi cos
> wniesie do dyskusji? :-)

No to sprawa się rozwiązała, jak Ty przesyłasz jej żeńskie genitalia no to i
ona przesyła Ci męskie i to podwójne.
G.

1. Data: 2005-05-21 19:20:14

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "rywin11" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> >
> No to sprawa się rozwiązała, jak Ty przesyłasz jej żeńskie genitalia no to
> ona przesyła Ci męskie i to podwójne.
> G.

Wyraźnie się mylisz.
Ona powiadamia, że ma nowoczesny podwójny wibrator.
Czyli on też jest zbędny jej, tak jak ona jemu, co sugerował.

ett

1. Data: 2005-05-22 04:06:13

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti wrote:

> [...]
> różnowierców. Jednocześnie należy nadmienić, że Ghal był bóstwem
> akwatycznym, tzn. że ona może Ci sugerować, żebyś częściej się mył po

Ja Cię proszę (...)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-22 13:29:22

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec wrote:

> Ja Cię proszę (...)
>

> --
czy Twoja odpowiedź zawiera jakiś podtekst?

Tłiti

na pl.sci.psychologia sami święci
pytanie w tescie psychologicznym
Wiedzieć co chce się pomyśleć i nie powiedzieć tego w myślach
Re: Nie przeboleje
Nie przeboleje