To jest wspanialy utwor

1. Data: 2005-05-22 19:54:12

Temat: To jest wspanialy utwor
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gary Jules - Mad World. Pieknie dobija czlowieka. Nawe\t najszczesliwszy
czlowiek nie moze byc zawsze szczesliwy - ja bym nawet nie chcial -
lubie czasem popasc w zly humor. To mnie oczyszcza i powoduje, ze zycie
nie jest puste i monotonne.

Pozdrawiam was wszystich - tych, ktorzy mnie lubia i nie. Niewazne...

HardStyler...

1. Data: 2005-05-22 20:05:17

Temat: Re: To jest wspanialy utwor
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):

> Gary Jules - Mad World. Pieknie dobija czlowieka.

To ja w tym miejscu poproszę o podawanie czegokolwiek co dołuje. Filmów,
tekstów, książek, obrazów, wierszy obojętnie. Bardzo lubię być w takim
posępnym, nostalgicznym nastroju, dobrze mi się w tedy myśli i pisze.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj

1. Data: 2005-05-22 20:09:42

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):
> To ja w tym miejscu poproszę o podawanie czegokolwiek co dołuje. Filmów,
> tekstów, książek, obrazów, wierszy obojętnie. Bardzo lubię być w takim
> posępnym, nostalgicznym nastroju, dobrze mi się w tedy myśli i pisze.
No to podam ci tytul utworu ;) Przemyslaw Gintrowski - tajne spotkanie z M.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-22 20:13:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

Zasadniczo, to parę razy miałem ochotę napisać tu posta w stylu "ten kawałek
mnie rozbraja" ... ale potrafiłem wcześniej odgyźć sobie palce :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Jane got a gun ( englisz - noga jam :) )

1. Data: 2005-05-22 20:20:00

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> ale potrafiłem wcześniej odgyźć sobie palce :)

Tylko po to, ażeby jakiś idiota nie napisał ci NTG?

1. Data: 2005-05-22 20:20:25

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot!<f...@v...pl>

> [...]
> Filmów, tekstów, książek, obrazów, wierszy obojętnie. Bardzo lubię
> być w takim posępnym, nostalgicznym nastroju, dobrze mi się w tedy

Mjuzik: Portishead, Nico, fado, Natalie Merchant (tzn. MNIE to nie dołuje,
ale wiem, że innych tak)

Paff

1. Data: 2005-05-22 20:24:11

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Mjuzik: Portishead, Nico, fado, Natalie Merchant (tzn. MNIE to nie dołuje,
> ale wiem, że innych tak)

Dupa... to po angielskiemu, prędzej siągnę po ich troje niż to bede słuchał
po kawałku, żeby nadąrzyć z rozumieniem tekstu. Najbardziej interesują mnie
filmy, wiersze, książki.

1. Data: 2005-05-22 20:24:45

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Mjuzik: Portishead, Nico, fado, Natalie Merchant (tzn. MNIE to nie dołuje,
> ale wiem, że innych tak)

Dupa... to po angielskiemu, prędzej sięgnę po ich troje niż to bede słuchał
po kawałku, żeby nadążyć z rozumieniem tekstu. Najbardziej interesują mnie
filmy, wiersze, książki.

1. Data: 2005-05-22 20:26:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> Tylko po to, ażeby jakiś idiota nie napisał ci NTG?

eeee tam. Nie nie umiesz tresować idiotów :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-05-22 20:28:31

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Zasadniczo, to parę razy miałem ochotę napisać tu posta w stylu "ten
> kawałek mnie rozbraja" ... ale potrafiłem wcześniej odgyźć sobie palce :)
FK ma racje.

> Jane got a gun ( englisz - noga jam :) )
Zakolejkowano :)))

A do FK:
Przypomnialo mi sie, ze jest cos, co zwie sie DKA. Naprawde musisz to
posluchac. Jedyny wykonawca HipHop, ktorego slucha sie naprawde z wielka
przyjemnosci - polecam szczegolnie:
- Nie ma sentymentu
- swiat juz tu byl
- Życie(po prostu masakra, jesli chodzi o dolowanie)
- Wspomnienia
- Patrz na mnie

Sciagnij i powiedz co o tym sadzisz.

Pzdr,