Osteoporoza a płatki górskie ?

1. Data: 2003-08-18 18:06:40

Temat: Osteoporoza a płatki górskie ?
Od: "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy [~60lat] ma osteoporozę [33%] i złamania zeber od niewielkiego
urazu. Codziennie spożywa surowe płatki górskie.
Mam pewne wątpliwości co do relacji płatki - wapń w organiźmie.
Czy wskazane jest takie odżywianie ?
Stan

2. Data: 2003-08-18 20:32:16

Temat: Re: Osteoporoza a płatki górskie ?
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

_-Stan-_ w wiadomości news:bhr3p0$tnf$1@absinth.dialog.net.pl pisze:

> [...]
> niewielkiego urazu. Codziennie spożywa surowe płatki górskie.
> Mam pewne wątpliwości co do relacji płatki - wapń w organiźmie.

Znaczy co? Znajomy odzywia sie wylacznie tymi platkami? Suchymi czy z
mlekiem?

3. Data: 2003-08-19 08:04:22

Od: "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhrd7c$5un$1@inews.gazeta.pl...

4. Data: 2003-08-19 08:07:27

Od: "_-Stan-_" <s...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhrd7c$5un$1@inews.gazeta.pl...
:
.

> Znaczy co? Znajomy odzywia sie wylacznie tymi platkami? Suchymi czy z
> mlekiem?

Moje pytanie tyczy zagadnienia, a nie anomalii człowieka. Pytanie brzmi: Czy
płatki owsiane odwapniają organizm ?
Stan

5. Data: 2003-08-19 08:30:42

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_-Stan-_"
> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński"
> >
> Moje pytanie tyczy zagadnienia, a nie anomalii człowieka. Pytanie brzmi:
Czy
> płatki owsiane odwapniają organizm ?

To mi przypomina kawał o ciężkim pobiciu człowieka gazetą... która owijała
coś cięższego. Na pytanie sędziego "Co było w tej gazecie?", oskarżony
odpowiedział: "Nie wiem, nie czytałem.".
Pytanie zwrotne także dotyczyło zagadnienia: czy te płatki są spożywane z
mlekiem, czy nie? Na temat związków mleka z osteoporozą też można wiele
poczytać/powiedzieć...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

6. Data: 2003-08-21 10:19:34

Od: "kaśka Nowak" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w wiadomości news:bhrd7c$5un$1@inews.gazeta.pl...

> Znaczy co? Znajomy odzywia sie wylacznie tymi platkami? Suchymi czy z

początek DO, wielka prośba
Za duzo bialek
super fat burner
do MONI