Ostrygi

1. Data: 2003-07-31 09:31:41

Temat: Ostrygi
Od: "kg" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie gdzie coś takowago jak ostrygi można kupić oraz jak sie je
przyrządza?

z góry dziękuje
Krzysiek

1. Data: 2003-07-31 09:41:59

Temat: Re: Ostrygi
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie gdzie coś takowago jak ostrygi można kupić oraz jak sie je
> przyrządza?

W Polsce bym nie ryzykował kupna, MUSZĄ być ultraświeże.
Jest ponoć jakś firma, która sprawadza na zamówienie raz w tygodniu.

Ostryg się nie przyrządza :-) Otwiera się i zjada pokropione cytryną lub
vinaigrette.
Mozna zapiekać np z siekanym jajkiem na twardo i zielenina, ale to już nie
to samo

Pozdr

1. Data: 2003-07-31 09:45:13

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W Polsce bym nie ryzykował kupna, MUSZĄ być ultraświeże.
> Jest ponoć jakś firma, która sprawadza na zamówienie raz w tygodniu.
Można dostać ślicznej cery po nieświeżych :-)))

> Ostryg się nie przyrządza :-) Otwiera się i zjada pokropione cytryną lub
> vinaigrette.
I umierają w naszych żołądkach.
dżdżownica zaniepokojona tematem

1. Data: 2003-07-31 11:58:36

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica <d...@w...pl> wrote:

> I umierają w naszych żo"ądkach.

Jaka to piekna smierc.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-31 11:58:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

jot.be <j...@p...onet.pl> wrote:

> Mozna zapiekać np z siekanym jajkiem na twardo i zielenina, ale to już nie
> to samo

Jest mnostwo przepisow na ostrygi na goraco. O ile wiem, jedenie ich na
surowo jest stosunkowo mloda moda.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-31 12:00:34

Od: "kg" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdeczne dzieki a tak swoja droga musze znalezc te firme ktora sprowadza
ostrygi
jesli bys kiedykolwiek wiedzial to prosze odpisz

z gory dziekuje

1. Data: 2003-07-31 13:21:30

Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostrzegam gotowane w muszlach strasznie śmierdzą :-)))) zwłaszcza te muszle
więc prosze sobie ich nie zostawiać na pamiątkę :-))))

lampart

1. Data: 2003-07-31 19:38:11

Od: "Quefear" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kg" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie gdzie coś takowago jak ostrygi można kupić oraz jak sie je
> przyrządza?

Widziałem kilka razy w Caerfourze (czy jak tam się to badziewie pisze), ale
tak jak pisze jot. be raczej bym ich nie kupował.
Ostatnio za to widziałem puszkę z ostrygami wędzonymi w oleju i za grzyba
nie potrzfię sobie tego wyobrazić.

pozdrówki

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
www.quefear.neostrada.pl

1. Data: 2003-08-01 08:56:24

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio za to widziałem puszkę z ostrygami wędzonymi w oleju i za grzyba
> nie potrzfię sobie tego wyobrazić.

Próbowałem.
Są bodaj chińskie, jak na ostrygi przystało :-))
Ale niezłe są, choc smakowo to jakby trochę inne zwierzę....
Mi się fajnie komponują ze smażoną solą i ryżem
(dodaję na zimno, jako przybranie).

1. Data: 2003-08-01 09:59:49

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Quefear <q...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "kg" <f...@p...onet.pl> napisa" w wiadomości
>
> Widzia"em kilka razy w Caerfourze (czy jak tam się to badziewie pisze), ale
> tak jak pisze jot. be raczej bym ich nie kupowa".

Jezeli sa zywe, to spokojnie mozna je kupowac i jesc.

Wladyslaw

Brokuly
[P] zupa kukurydziana
przetwory z ogórków