Ostrzyknięcie układu moczowego u dzieci

1. Data: 2004-12-31 11:38:25

Temat: Ostrzyknięcie układu moczowego u dzieci
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja core w wieku 8 lat czeka zabieg ostrzykniecia ukl.moczowego-mamy do wyboru
krew wlasna lub teflon.Czy ktos ma doswiadczenia w tym temacie i moglby sie ze
mna nimi podzielic?
Pozdrawiam
EVA

2. Data: 2005-01-03 11:18:38

Temat: Re: Ostrzyknięcie układu moczowego u dzieci
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam swoja prosbe o wymiane doswiadczen z tym problemem.

pzdrawiam

eva

> [...]
wyboru
> krew wlasna lub teflon.Czy ktos ma doswiadczenia w tym temacie i moglby sie

Sudafed i alkochol
pyt. o chirurga plastyka etc.
Ile kosztują testy na obecność przeciwciał WZW C i na kiłę
Jaki dobry prywatny gabinet dermatologiczny w Białymstoku???
czy moze ktos pomoc w odczytaniu?