Poradzcie

1. Data: 2004-12-31 12:22:55

Temat: Poradzcie
Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety pech chcial ze chyba sie wczoraj czyms strulem, na obiad jadlem
bigos (suszone grzybki itd), na kolacje salatke warzywna - kolo 3.00 nad
ranem obudzilem sie z bolem brzucha - byl nadety - oddalem normalny stolec -
ale bol nie przeszedl - za jakies 20-30 min robilo mi sie niedobrze - ale
samoczynny odruch wymiotny nie dochodzil do skutku - wiec wywolalem wymioty
zeby pozbyc sie tego uciskajacego ciezaru w zoladku - ulzylo mi znacznie -
wymioty do chwili obecnej sie nie powtorzyly i raczej nie czuje bolu zoladka
czy tez mdlosci - po wymiotach dostalem rozwolnienia - praktycznie
wodnistego - srednio 1 wyproznienie co 2-3 godziny.

Po tych wymiotach zaczely mnie bolec miesnie nog - cos podobnego jak przy
grypie - nie mam goraczki jedynie czuje sie jak z waty .. pije plyny -
herbata mietowa - gorzka, wzialem o 11.00 4 xtabl Wegielka, od czasu do
czasu troszke cieplej wody z glukoza - nie wiem czy dobrze - ale wyczytalem
to przy wedrowce po www.

Narazie nic nie jadlem - brakuje mi apetytu jednak po woli go odzyskuje - na
obiad zjadlbym miseczke ryzu - z miazszem pieczonego jablka - doradzcie czy
dobrze robie ?

Troszke sie rozpisalem - ale chcialem zeby bylo w miare jasno wszystko
podane. Macie jakies wlasne sposoby ktore sa sprawdzone i poprawiaja
samopoczucie ? Wiem ze z sylwka nici - tzn moze i pojde ale o jedzeniu i
picui jakichkolwiek alkoholi nie ma mowy - ewentualnie herbatki i woda.

Prosze o rady
Pozdrawiam
Szampanskiego Sylwestra i Szczesliwego Nowego Roku 2005
Andi

2. Data: 2004-12-31 13:17:17

Temat: Re: Poradzcie
Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andi napisał(a):
> Witam
>
> Niestety pech chcial ze chyba sie wczoraj czyms strulem,
> Prosze o rady
> Pozdrawiam

Nic Ci nie doradzę poza: jedz dużo a dietetycznie i pij lekkie herbatki,
przynajmniej oczyścisz organizm!

przyjemności w 2005' i nie choruj.

--
ryhoo r.sos_PieS_gazeta.pl
____________________

3. Data: 2005-01-01 17:10:44

Od: Kafar Atomic Power <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ryhoo napisał:

> Nic Ci nie doradzę poza: jedz dużo a dietetycznie i pij lekkie herbatki,
> przynajmniej oczyścisz organizm!

No to ladnie mu doradziles...

Po 1: Je sie malo! A czesto!
Po 2: Polecam picie wody w ilosciach minimum 2-3 litry dziennie (to jest
absolutne minimum przy trybie siedzacym), a nie picie suszonych lisci z
chemia.
Po 3: Oczyszcza sie organizm raz na jakis czas, np. raz na miesiac, NIC
NIE JEDZAC! Tego dnia zamiast jedzenia, pije sie duuuuuzo plynow, mozna
np. pic rosol, czy jakas inne zupke, chodzi o to, zeby nic nie jesc, a
jedzenie zastapic plynami. Takie przeczyszczenie organizmu wplywa
doskonale na samopoczucie, przede wszystkim pozbycie sie toksyn i
chemii, ktora przyjmujemy prawie w kazdym jedzeniu, czy napoju.
Szybsze/skuteczniejsze jest pozniej wchlanianie witamin i mineralow.
itd. itd. Czlowiek jest zdrowszy.

--
\\ // Pozdrawiam

Ostrzyknięcie układu moczowego u dzieci
Sudafed i alkochol
pyt. o chirurga plastyka etc.
Ile kosztują testy na obecność przeciwciał WZW C i na kiłę
Jaki dobry prywatny gabinet dermatologiczny w Białymstoku???