Osuszanie klimą - jak to działa?

1. Data: 2010-01-05 15:11:32

Temat: Osuszanie klimą - jak to działa?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam w swoim mieszkaniu trzy klimatyzacje z funkcją osuszania powietrza. Czy
ktoś może wie na jakiej zasadzie to działa? Jak włączam funkcje osuszania
przy obecnych mrozach to klima pracuje krótko z długimi przerwami i wydaje
odgłosy jak kostkarka.

2. Data: 2010-01-06 10:39:30

Temat: Re: Osuszanie klimą - jak to działa?
Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 16:11, "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> przy obecnych mrozach to klima pracuje krótko z długimi przerwami i wydaje

Klima na krótkie chwile włącza chłodzenie - w tym czasie na wymienniku
osiada wilgoć/szron z powietrza - wszystko po ogrzaniu się od temp
pokojowej spływa rurką na zewnątrz budynku.
To tyle.

3. Data: 2010-01-06 12:11:30

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Klima na krótkie chwile włącza chłodzenie - w tym czasie na wymienniku
>osiada wilgoć/szron z powietrza - wszystko po ogrzaniu się od temp
>pokojowej spływa rurką na zewnątrz budynku.
>To tyle.

No tak właśnie podejrzewałem, bo wydawała odgłosy jakby związane z łupaniem
lodu. Dzięki.

Re: Pilot do bramy - alternatywa
Nowoczesne dekoracje wodne do domu i ogrodu - film
Nowy dach na stary dach
Mocowanie rolety rzymskiej (wewn.) do ramy okna PVC
Ekspres do kawy cisnieniowy, bez pompy