Re: Pilot do bramy - alternatywa

1. Data: 2010-01-05 08:04:55

Temat: Re: Pilot do bramy - alternatywa
Od: XXX <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Adramelech pisze:
> Witam
>
> Musze dokupić pilota do bramy od garażu. Mam taki:
> TX02-868-2 [art. nr 4025] producent: Sommer
>
> http://www.sklep.kordula.com.pl/index.php?action=pro
dukt&pid=67&nazwa=Piloty%20-%20TX02-868-2%20%20%5Bar
t.%20nr%204025%5D
> Ale 100zł za kupkę plastiku + bateria to zdzierstwo.
> Czy istnieją jakieś tańsze alternatywy dla takiego pilota?
> Musi być dokładnie taki czy można gdzieś znaleźć coś tańszego?
> Potrzebuje jeszcze ze 2...
>
> Pozdrawiam!

Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

Pozdrawiam
XXX

2. Data: 2010-01-06 16:42:52

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
> Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

jak się uczy pilota kodu dynamicznie zmiennego?

Nowoczesne dekoracje wodne do domu i ogrodu - film
Nowy dach na stary dach
Mocowanie rolety rzymskiej (wewn.) do ramy okna PVC
Ekspres do kawy cisnieniowy, bez pompy
Czym zmienić kolor glazury w łazience ?