Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:

11. Data: 2011-04-14 18:59:29

Temat: Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Toteż właśnie je podał i nawet zażyczył sobie ich publikacji. Gdyby tego
> nie zrobił, ja bym ich nie widział.

google milczy na ten temat... ale nie szukałem szczegółowo.

12. Data: 2011-04-15 06:42:57

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2011 20:59, R. P. pisze:

> google milczy na ten temat... ale nie szukałem szczegółowo.

Ech, co za czasy... Młodzież nie potrafi już korzystać z podstawowych
narzędzi wysyłania zapytań do publicznej bazy danych związanej z DNSami ;)

13. Data: 2011-04-15 08:30:40

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Toteż właśnie je podał i nawet zażyczył sobie ich publikacji.

Podał, bo musial przy rejestracji domeny (w przypadku rejestracji domeny
*.pl nie masz mozliwosci zastrzezenia danych osobowych w whois), wiec nie wiadomo
czy zazyczyl sobie ich publikacji. A pod drugie skad wiesz, ze
autor tekstu i osoba, na ktora jest zarejestrowana domena, to ta sama osoba?

14. Data: 2011-04-15 09:22:13

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2011 10:30, Przesmiewca pisze:

> Podał, bo musial przy rejestracji domeny (w przypadku rejestracji domeny
> *.pl nie masz mozliwosci zastrzezenia danych osobowych w whois), wiec nie wiadomo
> czy zazyczyl sobie ich publikacji.

A jak jest w przypadku danych w rejestrze REGON, hmm? Decyzję o
publikacji swoich danych podejmujesz w momencie decyzji rozpoczędzia
działalności. Nie ma obowiązku prowadzenia własnej działalności.

> A pod drugie skad wiesz, ze
> autor tekstu i osoba, na ktora jest zarejestrowana domena, to ta sama osoba?

Wejdź na tę stronę - tylko wyłącz wszystkie aktywne składniki (java,
skrpty, wtyczki itepe).

15. Data: 2011-04-15 11:31:17

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ława wrote:

> Ech, co za czasy... Młodzież nie potrafi już korzystać z podstawowych
> narzędzi wysyłania zapytań do publicznej bazy danych związanej z DNSami ;)

w bazie whois masz przeciez adresy administratorow i zalozycieli domen.
chyba ze to jego wlasna domena/subdomena...

16. Data: 2011-04-15 12:00:04

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2011 13:31, R. P. pisze:

> w bazie whois masz przeciez adresy administratorow i zalozycieli domen.
> chyba ze to jego wlasna domena/subdomena...

Bingo - na stronie nie ma niczego innego.

17. Data: 2011-04-15 16:28:43

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ława wrote:

> Bingo - na stronie nie ma niczego innego.

Tak czy siak u mnie whois nic nie zwraca ciekawego, ale za to:
http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
już tak...

free shipping PAYPAL payment HANDBAG(LV,GUCCI,CHANEL, PRADA,COACH,FENDI,CHLOE, BUBERRY,JUICY AND SO ON)http://www.24hours-on line.com/
|- Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Sauna finska
Jak wykorzystac do ogrzewania domu kuchnie na wegiel (plyta)? Rekuperator?
Jak ulokować dom na działce budowlnanej jesli obok jest rolna tego samego właściciela.