Ozdobić tort (pytanko)

1. Data: 2003-10-02 16:35:07

Temat: Re: Ozdobić tort (pytanko)
Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl> napisał(a):

> Znajoma z pracy rozwiązała ten problem w następujący sposób: kupiła w
> sklepie dla dorosłych paczkę czekoladowych figurek,

Ja miała bym mały problem z tym jakoś sobie nie wyobrażam pójście do sklepu
dla dorosłych w zaawansowanej ciąży (jakoś mi to nie leży).
A gdzie w wawie mozna dostać takie figurki?? w każdym sklepie dla dorosłych??
AgaL

1. Data: 2003-10-02 16:49:11

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> dla dorosłych w zaawansowanej ciąży (jakoś mi to nie leży).
> A gdzie w wawie mozna dostać takie figurki?? w każdym sklepie dla

Nie mam pojęcia bo jestem ze Szczecina ale jak chcesz to spytam gdzie
kupowała te figurki w necie bo ona napewno zamawiała w jakim intrnetowym
sklepie.
Aga

1. Data: 2003-10-02 16:57:11

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie mam pojęcia bo jestem ze Szczecina ale jak chcesz to spytam gdzie
> kupowała te figurki w necie bo ona napewno zamawiała w jakim intrnetowym

Przez net nie zdążę mi to na jutro potrzebne:)

AgaL

1. Data: 2003-10-02 18:09:44

Od: "adam" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no jasne ze podeślij...
> AgaL czekająca:)

zagotować wodę z tłuszczem. tłuszczu połowę tego co wody, lub wody 2 razy
tyle co tłuszczu. mąki tyle co wody, lub 2 razy tyle co tłuszczu. wsypać i
zaparzyć. tak jak na ciasto parzone. do ostudzenia odstawić. najlepij
rozsmarować na jakiejś blaszcze lub talerzu. jak wystygnie, lepiej do
zimnego, to dodać 1 białko, lub 1 i 1/2 i esencję migdałową ( dla mnie to
podstawa !!!!!!!!!!!!!!!!) i wymieszać to wszystko. i teraz uwaga!!!!
dodajemy cukier puder. ile? tyle ile wlezie. tłumaczę. na początku zrobi się
to wszystko takie maziste i klejące. norma. potem powoli z czasem jak
będziemy dodawać puder to nabierze to normalnych kształtów i konsystencji.
będzie to to takie ni to sztywne, ni to plastyczne. wyczujecie. no i
formować . a!. jak juz zrobicie ten marcepan, to trzymajcie go w folii
zawinięty, bo obsycha. a takie figurki, czy co tam jak zroibicie, odstawić
do wyschnięcia.
ogólnie to tak wygląda. wiem że tłumaczę dziwnie i nijak, ale tak mam.
pewnie zapytacie ile tego tłuszczu i jakiego. polecam masło!!!!!!!!!!! a
ile? a dajcie szklankę wody. albo mniej. wyczujecie. jak coś to pytajcie
mnie. podpowiem.
pozdrawiam
adaś.

1. Data: 2003-10-03 08:55:10

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez net nie zdążę mi to na jutro potrzebne:)
>
> AgaL

Aha, to faktycznie nie zdążysz, cóż na pewno coś wymyślisz fajnego!
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-03 09:05:37

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3F7C0255.9010905@ukbf.fu-berlin.de...

> można kupić chyba w każdym supermarkiecie, polskich cen nie znam.

Owszem, Waldku, w Niemczech mozna. W Polsce nie jest tak latwo. Pewnie w
niektorych sklepach jest, ale ja jakos mam pecha, bo nigdy na to nie
trafilam i "importuje" sobie z Niemiec.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-03 11:05:35

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> MUszę stawić sie z tortem na urodziny kolegi. Tort jak tort dam radę, ale
> męskie grono zaproszonych zarzyczyło sobie figurki na torcie (nie będę
> opisywac jakie i w jakich pozycjach):).

kiedyś (co prawda dawno dawno temu) widziałam takie cudeńka (gotowce z masy
marcepanowej) w JOTCE na ulicy Racławickiej (numeru nie pomne, bliżej
Grójeckiej w bloku). niestety nie wiem czy oni sprzedają detalicznie (ja
kupuje do cukierni (wstyd sie przyznać że ma sie dyplom mistrza cukiernictwa
i kupuje sie takie rzeczy)
aneta

erotic hentai free gifs
Chleb sie kruszy -dlaczego?
orzechy włoskie -co dalej?
chocolate jetties - prośba o pomoc w tłumaczeniu
Emadatsi