PANSLAVISTO!

11. Data: 2012-07-15 19:49:29

Temat: Re: PANSLAVISTO! (*) (*) (*)
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:1on1cevv5ixup$.xo01edlx9u5z$.dlg@40tude.net...

> Nie ma żadnych reguł - na cmentarzu pełno i dzieci, i młodych...
A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową
łapkę. - Co wtedy?
- Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie
poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
Ale to jest najpieknieszy tekst , o wierności i przyjaźni ...

12. Data: 2012-07-15 21:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:49:29 +0200, jerzy.n napisał(a):

> [...]
> poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.
> Ale to jest najpieknieszy tekst , o wierności i przyjaźni ...

:-)
dzieki
--
XL

13. Data: 2012-07-16 06:09:04

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już rok minął? Ależ ten czas zapieprza...

L.

14. Data: 2012-07-17 15:22:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2012 23:09:04 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> To już rok minął? Ależ ten czas zapieprza...

Takie chwile jak ta bardzo dobitnie nam uzmysławiają to tempo... Warto
wykorzystać swój czas dobrze - żyjąc dobrze.

--
XL

15. Data: 2012-09-08 18:06:17

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
e.net...

> Takie chwile jak ta bardzo dobitnie nam uzmysławiają to tempo... Warto
> wykorzystać swój czas dobrze - żyjąc dobrze.
>

> --
> XL

teraz pewnie wielu może nasunąć się refleksja, że nie warto było mu
dokuczać. popatrzcie jak mało mu brakowało do szczęścia. nacieszyć się
naturą, spożytkować jej dary. podzielić się swoim szczęściem. często
odbieramy to jako swoistą infantylność, ale czasem warto zrozumieć takiego
człowieka i zamiast się napinać, po prostu uśmiechnąć się i go zrozumieć.
czas leci nieubłaganie... to prawda.

16. Data: 2012-09-08 18:11:19

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy można coś about? ..

17. Data: 2012-09-08 18:23:49

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> a czy można coś about? ..
polecam archiwum grupy.

18. Data: 2012-09-08 22:02:38

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> polecam archiwum grupy.
A ja nie polecam, ta odrobina sensownych postów Panslava, była niestety
zabita tysiącem kretyńskich żydofobnych, rozmówek z równie kretyńską
ikselką, wycia na temat jakiegoś wyimaginowanego dziecka i mnóstwem
debilnych odzywek.

19. Data: 2012-09-17 23:04:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Sep 2012 00:02:38 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
> zabita tysiącem kretyńskich żydofobnych, rozmówek z równie kretyńską
> ikselką, wycia na temat jakiegoś wyimaginowanego dziecka i mnóstwem

Zabijasz mnie konkurencją.
--
XL

Kiszenie ogórków