PANSLAWVISTO

1. Data: 2006-09-15 18:11:05

Temat: PANSLAWVISTO
Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dałeś mi przepis na kiszenie grzybów, powiedz po jakim czasie , przebywające
w temp. 20-22 stopnie grzyby mogę zacząć smakować? Z góry dziękuję. andro.

2. Data: 2006-09-15 18:40:45

Temat: Re: PANSLAWVISTO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andro" <k...@p...tp.pl> wrote in message
> Dałeś mi przepis na kiszenie grzybów, powiedz po jakim czasie ,
> przebywające
> w temp. 20-22 stopnie grzyby mogę zacząć smakować? Z góry dziękuję. andro.

Można położyć kawałek chleba na wierzch - zaczną pachnieć żurkiem... Niech
trochę postoją. Można dodać płaską łyżeczkę cukru.
Kiszenie to zawsze fermentacja mlekowa...

3. Data: 2006-09-16 17:38:16

Temat: Re: PANSLAWVISTO -prywata
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piłam ostatnio herbatę (gościem będąc) z Twojego wyrobu syropem z pigwy.
Niebo w gębie ten syropik, mniem, mniam. :-)

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

4. Data: 2006-09-16 18:27:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> Piłam ostatnio herbatę (gościem będąc) z Twojego wyrobu syropem z pigwy.
> Niebo w gębie ten syropik, mniem, mniam. :-)

Dziękuję, choć syrop był zeszłoroczny z drugiego zasypu, noi chyba, że P.
Gosia zribiła to z tegorocznych owoców. Niestety, nie mogę służyć kolejnymi
owocami, gdyż nie mam ich zbyt wiele.
Mimo tego cieszę się, że smakował.

dieta dla ludzi z wrzodami żołądka
CO zrobić z musem jabłkowym?